تاریخ انتشار:۱۲:۴۵ - ۳۰ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس پلیس راهور با انتقاد از عملکرد دستگاه متولی شهری در یاسوج افزود: متاسفانه شاهد آبگرفتگی زیادی در سطح معابر شهر یاسوج بودیم که موجب تصادف های زیادی در معابر شهر شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، رئیس پلیس راهور از عملکرد شهرداری یاسوج در بارندگی اخیر انتقاد کرد و گفت: می‌توانستند برای جلوگیری از آبگرفتگی بهتر عمل کنند.
 
سرهنگ جابر پیوست با انتقاد از عملکرد دستگاه متولی شهری در یاسوج افزود: متاسفانه شاهد آبگرفتگی زیادی در سطح معابر شهر یاسوج بودیم که موجب تصادف های زیادی در معابر شهر شده است.
 
وی با بیان اینکه دیروز بیش از ۵۰ فقره تصادف در معابر شهر یاسوج رخ داد اضافه کرد: این در حالی است که ده‌ها بار تا پیش از بارندگی اخیر به شهرداری گوشزد کرده بودیم که چنین وضعیتی ایجاد خواهد شد.
 
سرهنگ پیوست با نام بردن از چند نقطه بحرانی در شهر یاسوج گفت: در زمان بارش ها شرف آباد، ساحلی، بنسنجان و همچنین در اطراف بیمارستان شهید دکتر جلیل شهر یاسوج آبگرفتگی شدید رخ می دهد که موجب شده حتی پلیس هم نتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد و خودروهای پلیس هم گرفتار آبگرفتگی می شوند.
 
رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیشتر تصاد ها به دلیل خاموشی خودرو ناشی از آبگرفتگی بوده و خسارت‌های زیادی به خودروها وارد شده در حالی که شهرداری می‌توانست با شکافتن برخی پل‌ها که موجب آبگرفتگی می‌شوند و اصلاح و ساماندهی آن‌ها در معابری مانند شرف آباد و یا اطراف بیمارستان شهید جلیل از بروز چنین وضعیت بحرانی جلوگیری کنند.
 
همچنین به دلیل قطعی برق در برخی از مناطق شهر یاسوج در هنگام بارندگی و از کار افتادن چراغ‌های راهنمایی اختلال زیادی در عبور و مرور خودروها ایجاد شد به نحوی که پلیس مجبور شده در هر نقطه که چراغ از کار افتاده 4 تا 5 نیرو مستقر کند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین