تاریخ انتشار:۱۱:۱۲ - ۳۰ آبان ۱۴۰۲
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج به مناسبت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد، متن بیانیه به شرح زیر است: 
وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ
سورة قصص، آیه 5
"و اراده ما بر این قرار گرفته است که به مستضعفین نعمت بخشیم و آن‌ها را پیشوایان و وارثین روی زمین قرار دهیم"
نام بسیج همواره یادآور مکتب عشق، ایثار و خدمت بی منت برای مردم از جنس مردم است، نیرویی که در طی چهار دهه از انقلاب اسلامی هیچگاه دچار انحراف و بی راهگی نگردید و همواره در خط امام و رهبری به عنوان بازویی قدرتمند برای حفظ اقتدار ایران اسلامی با صلابت ایستادگی کرد.
بسیج در تمام مقاطع حساس مانند سالهای دفاع مقدس، کمک به هموطنان در سیل و بلایای طبیعی، اردوهای جهادی، حضور جهادی و کمک به کادر درمان در دوران شیوع کرونا و … خوش درخشید و در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب، همواره الگو و پیشگام بوده اند.
در شرایطی که بدخواهان و دشمنان تلاش می‌کردند از هر سو و با هر ابزاری از رشد و گسترش انقلاب اسلامی جلوگیری کنند، بسیج مستضعفین به فرمان بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) که نشأت گرفته از فهم درست، هوشمندی و تصمیم گیری استراتژیک و یکی ازمعجزات انقلاب اسلامی و اقدامی تاریخی برای پاسخ به نیازهای حیاتی کشور و بلکه امّت اسلامی به شمار می‌رود تشکیل شد و امروز بزرگداشت مقام جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین حماسه‌ ها آفریدند ودردفاع مقدس با اراده‌های پولادین و انوار الهی، فانوس هدایتی شدند که پاداش جاودانه آن افتخار واقتدار و سربلندی ملت ایران است.
و امروزمدافعان حرم اهل بیت (ع) با همین تفکر بسیجی پرچمدار حراست از مرزهای اعتقادی ایران و دفاع از مسلمانان مظلوم شده‌اند و اساتید و دانشجویان بسیجی مومن، انقلابی و مستحکم، با تلاش و مجاهدت از اندیشه راهگشا و مواضع انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها دفاع می‌نمایند و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و پیشرفت‌های علمی و فکری خود، زمینه رشد و تفکر بسیجی را در دانشگاه‌ها و مراکز علمی فراهم نموده و در حال حاضر با خلاقیت و نوآوری با تکیه بر این تفکر به پیشرفت‌های عظیم علمی در سطوح مختلف دست یافته‌اند.
بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته مبارک بسیج و گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب، آمادگی کامل خود را برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام داشته و بر تداوم راه انقلاب و اصول بنیادین آن تاکید می نماید و تا ظهور مولایمان حضرت حجت (عج) این راه پر افتخار را در زیر چتر ولایت مطلقه فقیه ادامه خواهیم داد.
بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد و واحد یاسوج

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.