کد خبر: ۲۱۶۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۵۸ - ۲۹ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد گفت: غیرت و اصالت مردم، نداشتن ایدئولوژی دشمن، رفتارها حیوانی و خشن اغتشاشگران باعث شد تا در این جنگ ترکیبی به نتیجه مطلوب خود نرسند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سعادت صالحی نیا در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس بیان داشت: هدف دشمن از ایجاد اغتشاشات سال 1401 بعد از فوت مهسا امینی که اتفاق افتاد چندین دلیل داشت.


مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد افزود: از مهم‌ترین اهداف دشمن از ایجاد این جنگ ترکیبی را می‌توان به توقف روند پیشرفت ایران و دشمنی با اسلام اشاره کرد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی به دنبال این بود که اربعین این حرکت میلیونی که توسط ایران سازمان‌دهی شد را محو کنند و به حاشیه بکشانند.

صالحی نیا بیان داشت: از سویی دیگر بی‌اثر شدن تحریم‌ها باروی کار آمدن دولت انقلابی و تکیه دولت بر داخل، افول همه‌جانبه غرب در چند سال گذشته بخصوص بعد از جنگ اوکراین از دیگر دلایل ایجاد این جنگ ترکیبی دشمن بوده است.

مسئول بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی که هموار کوشیده‌اند تا راه دشمنی با ملت ایران را ادامه دهند در سودای این بودند که با به راه انداختن چنین اغتشاشاتی باعث عدم حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر نیز شوند.

وی اذعان کرد: دشمنان ایران که از اتحاد و همدلی بین قوا در حل مشکلات ایران منافع خود را درخطر می‌دیدند سعی در این داشتند تا ترمز ایرانی که در حال قوی شدن بود را بکشند.


مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد افزود: دشمنان این مرزوبوم با استفاده از مزدوران وطن‌فروش خود سعی در تجزیه ایران و اختلافات قومی داشتند که با درایت‌های مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ایران این هدف آن‌ها نیز با شکست مواجه شد.

صالحی نیا عنوان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران که مقام معظم رهبری همچنین محور مقاومت را بزرگ‌ترین مانع در سر راه خود برای پیشبرد اهدافشان در منطقه می‌دیدند، دست به چنین جنگ ترکیبی علیه ملت ایران زدند و آن‌ها به دنبال این بودند که جایگاه ولایت‌فقیه را دچار خدشه بکنند که به امید پروردگار در این کار نیز شکست خوردند.

وی ادامه داد: این اغتشاشات به دنبال بی‌ثبات کردن جمهوری اسلامی ایران بود همچنین دشمنی استکبار جهانی با اسلام و انقلاب همواره بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده و است و آن‌ها به دنبال این هستند که کشوری قوی در غرب آسیا ایجاد نشود.

مسئول بسیج دانشجویی گفت: دشمن از کارهای فرهنگی همچون سرود سلام فرمانده که در کشور درراستای هویت گرایی به نوجوانان و کودکان در حال انجام بود واهمه داشتند.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: از دلایل مهم برای شکست در این جنگ ترکیبی می‌توان به نگاه خداوند متعال و اهل‌بیت(ع)به جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

صالحی نیا اذعان کرد: از دیگر دلایل بازدارنده می‌توان به وجود رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرد، ولی‌فقیه ای که دشمنی‌های استکبار جهانی را به‌خوبی می‌شناسند و با رهنمودها خود همیشه باعث شکست راهبردهای دشمن در خصوص ملت بزرگ ایران می‌شوند، اشاره کرد.

وی در پایان بیان داشت: از دیگر عوامل بازدارنده این جنگ ترکیبی می‌توان به حضور و همدلی مردم ایران درصحنه‌های مختلف اشاره کرد که خود همین مردم بودند که در مقابل این اغتشاشگران که امنیت و آرامش شهروندان را سلب کرده بود، ایستادند.

مسئول بسیج دانشجویی گفت:یکی دیگر از عوامل بازدارنده، تدبیر نیروهای امنیتی که با صبر و خویشتنداری و نگاه اخلاق مدارانه به کسانی که اعتراض داشتند و به خیابان آمده بودند همچنین قائل شدن مرز بین معترضین و اغتشاشگران بود که باعث شد تا با اغتشاشگران مقابله کنند.

صالحی نیا اذعان کرد: نیروهای امنیتی با تقدیم شهدای امنیت در برابر این جنگ ترکیبی دشمن ایستادند و از جان خود درراه اعتلای انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد بیان داشت: نقش مردم در بحث روشنگری‌های که در سطح جامعه انجام گرفت و همچنین اصحاب رسانه با حضور خود در صحنه باعث شدند راه برای تشخیص مردم روشن کنند و برخی از افرادی که در روزهای اول در این اغتشاشات شرکت می‌کردند راه خود را از دشمنان اغتشاشگران جدا کنند.

وی درپایان گفت: اختلاف بین مخالفان همچون سلطنت‌طلبان فراری، منافقان که دستشان به خون هزار ایرانی آغشته است، همچنین غیرت واصالت مردم، نداشتن ایدئولوژی دشمن، رفتارها حیوانی و خشن اغتشاشگران باعث شد تا در این جنگ ترکیبی به نتیجه مطلوب خود نرسند

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
دشمن ما فقرا فقر بیکاری جوانان مشکلات معیشتی و اقتصادی گرانی و تورم است ناکارآمدی مسوولان وتخریب همدیگر وکشور ومردم ونخبه ها سیاسیون و واقتصاد ایران با رفاه و آسایش وآرامش وشادی جامعه مخالف هستند دنبال حاشیه ها در داخل کشور و خارج کشور هستند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین