تاریخ انتشار:۲۲:۴۶ - ۲۹ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت. 

 

متن پیام فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

امروز اگر شما جلوه‌های زیبای پُرشور حضور جوانان را در صحنه‌های پُرخطر فلسطین و لبنان مشاهده می‌کنید، این الگو گیری از بسیج است. ( امام خامنه‌ای مدظله‌العالی)

 

هفته بسیج یادآور دلاوری و فداکاری‌های غیور مردان و شیرزنانی که پس از فرمان تاریخی امام خمینی (ره) هشت سال در برابر جبهه کفر و استکبار ایستادگی کردند و مقاومت و پایداری را با الگو گیری از حضرت سیدالشهدا (ع) معنای دوباره‌ای بخشیدند.

 

نام بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگ‌ترین مردان تاریخ ما است. نهادی که به تعبیر امام راحل تشکیل آن «یقیناً از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود.» و «شجره طیبه و درخت تناور»

 

هفته بسیج فرصتی ارزشمند برای تجدید میثاق با آرمان‌های رفیع بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و پدیدآورنده بسیج، حضرت امام خمینی(ره) و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است و در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به‌وسیله امام راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملت‌ها هم ان‌شاءالله الگو و سرمشق خواهد شد.

 

بدون تردید نقش بی‌نظیر بسیجیان ولایتمدار از زمان تشکیل این نهاد عظیم تاکنون ازجمله در دوران پرافتخار دفاع مقدس، بلایای طبیعی و بحران‌ها، مبارزه با ویروس منحوس کرونا، کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان و مقابله با اغتشاشگران و آشوبگران در فتنه‌های مختلف، بر کسی پوشیده نیست و تعداد زیاد شهدای بسیجی گواه این مدعاست.

 

در دنیای امروز که دشمن از طریق جنگ رسانه‌ای به دنبال نفوذ در قلب و افکار جوانان جامعه اسلامی است نقش بسیج در عرصه مقابله با جنگ نرم دشمن در فضای مجازی بسیار بااهمیت می‌باشد و همانند دوران دفاع مقدس این بار در عرصه جنگ نرم و ترکیبی باید با دشمن تا بن دندان مسلح مقابله نمود.

 

در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، روز پاس داشت این لشکریان مخلص خدا و این مکتبیان مدرسه عشق را بر پیر فرزانه انقلاب و پدر معنوی همه بسیجیان مؤمن، مقام عظمای ولایت و بسیجیان سرافراز استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق مسئلت می‌نمایم.  

 

انتهای خبر/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین