تاریخ انتشار:۱۴:۰۴ - ۲۹ آبان ۱۴۰۲
به مناسبت هفته بسیج:
عصر دنا: به مناسبت هفته بسیج عملیات اجرایی احداث ساختمان های حوزه نمایندگی ولی فقیه و روابط عمومی سپاه فتح با حضور جانشین نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین و جمعی از مسئولان سپاه فتح آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

این آیین امروز با حضور حجت الاسلام کریم سرافراز جانشین نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین ، سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد،  حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی  ولی فقیه در سپاه فتح و جمعی از مسئولان این نهاد برگزار شد.

مسئول معاونت مهندسی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: با توجه به اینکه ساختمان فعلی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان از لحاظ ابنیه، تاسیسات مکانیکی، برقی و سیستم سرمایشی و گرمایشی قدیمی بوده و استانداردهای ملی مقررات ساختمان را ندارد و همچنین دغدغه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و کارکنان آن مجموعه، با مساعدت ویژه سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح استان احداث ساختمان جدید حوزه نمایندگی و ساختمان روابط عمومی در برنامه عمرانی سال ۱۴۰۲ معاونت مهندسی سپاه استان خط پروژه گردید و مجوزات احداث اولیه از معاونت مهندسی سپاه اخذ شده است. 

سرهنگ روح الله عباسی افزود: همچنین نقشه های معماری و دفترچه محاسبات این دو پروژه آماده شده است که تا یک ماه آینده مناقصه آن برگزار و پیمانکار انتخاب خواهد شد. 

وی بیان کرد: در صورت محقق شدن اعتبار ۲۳ میلیارد تومانی، این پروژه ها ظرف یکسال احداث و به بهره‌برداری می‌رسند. 

عباسی ابراز داشت: ساختمان حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان در ۳ طبقه و زیر بنای هر طبقه ۳۷۰ متر مربع و در مجموع یکهزارو ۱۰۰ متر مربع طراحی شده است.

مسئول معاونت مهندسی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساختمان روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح استان نیز در دو طبقه و زیر بنای هر طبقه ۲۷۵ مترمربع و زیربنای کل ۵۵۰ مترمربع طراحی شده است. 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین با اشاره به اینکه در حوزه زیربنایی و زیرساختی در سپاه فتح ضعف هایی وجود دارد گفت: با اقدامات و نهضتی که شکل گرفت توانستیم بخشی از این زیرساخت ها را ایجاد کنیم. 

سردار حمید خرم دل افزود: در تلاش هستیم تا مجموعه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح را از پراکندگی بیرون آورده در یک ساختمان تجمیع کنیم.

وی گفت: احداث ساختمان روابط عمومی و تبلیغات در کنار مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج از دیگر اقداماتی است که در دستور کار است. 

جانشین نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین در این آیین از سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح و حوزه نمایندگی ولی فقیه به خاطر توجه به تامین  و احداث زیرساخت ها تقدیر کرد.

عملیات اجرایی دو پروژه عمرانی در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد آغاز شدعملیات اجرایی دو پروژه عمرانی در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد آغاز شدعملیات اجرایی دو پروژه عمرانی در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد آغاز شدعملیات اجرایی دو پروژه عمرانی در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد آغاز شدعملیات اجرایی دو پروژه عمرانی در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد آغاز شدعملیات اجرایی دو پروژه عمرانی در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد آغاز شدعملیات اجرایی دو پروژه عمرانی در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد آغاز شدعملیات اجرایی دو پروژه عمرانی در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

 

 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین