تاریخ انتشار:۱۴:۰۲ - ۲۹ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد در پیامی موفقیت خبرنگاران هم استانی در دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت را به آنها و اصحاب رسانه استان تبریک و تهنیت گفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

متن پیام سرگرد عباس رضایی به شرح زیر است.

خبرنگاران بسیجی گرانقدر، سرکار خانم زینب خوش اندیش و سرکار خانم مرضیه جوشن، بدینوسیله کسب مقام سوم در بخش های گزارش و مصاحبه در دومین جشنواره و آوردگاه رسانه ای بانوان کشور (حریم رسالت ) را به شما خواهران محترمه، خانواده های عزیزتان، و جامعه رسانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض می کنم.

اینجانب و عموم فعالان رسانه ای کهگیلویه و بویراحمد از اینکه با تلاش و کوشش خود توانستید در این جشنواره خوش بدرخشید و رتبه های برتر جشنواره را نصیب خود نمایید بسیار خرسندیم.

کسب این رتبه در آوردگاهی ملی که از بین بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ اثر از بانوان خبرنگار سراسر کشور به دست آمده، نشان از توانمندی، مهارت و سطح بالای تولیدات خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد در فضای رسانه ای کشور است.

بدون شک زحمات شما عزیزان می تواند جایگاه رسانه های استان در سطح کشور را روز بروز ارتقا داده و منشا توسعه و بالندگی باشد. امیدوارم در سایه الطاف حضرت حق در ادامه مسیر جهاد تبیین، اطلاع رسانی و امیدآفرینی همچون گذشته موفق و موید باشید.

گفتنی است؛ آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت صبح امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۲ با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مسئولین رسانه‌های کشور و برگزیدگان جشنواره در گیلان برگزار شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین