تاریخ انتشار:۱۳:۵۳ - ۲۹ آبان ۱۴۰۲
مدیر امور رفاهی تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد؛
عصر دنا: طبق طرح امنیت غذایی برای کودکان ، به ازاء هر کودک دارای اختلال در رشد، ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومان اعتبار بیشتر برای خرید اقلام غذایی لحاظ می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیر امور رفاهی تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای تحقق طرح راهبردی امنیت غذایی، افزایش رفاه زندگی مردم و خصوصا دهک‌های کم‌درآمد جامعه، طرحی را به مرحله اجرا درآمده است که به واسطه آن، به خانوار‌های دهک‌های یک تا ۷ که نمودار‌های رشد کودکان آن‌ها دچار اختلال است، ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومان اعتبار بیشتر برای خرید اقلام غذایی تعلق می‌گیرد.
دانشی افزود: در این طرح، بیش از ۱۲۳ هزار خانوار توسط وزارت بهداشت شناسایی و به وزارت تعاون معرفی شده‌اند تا در دایره مشمولان این طرح قرار بگیرند.
وی عنوان کرد: به ازاء هر بچه دارای مشکل در رشد در دهک‌های یک تا ۵، یک میلیون تومان و برای دهک شش و هفت، ۶۰۰ هزار تومان به مبلغ کالابرگ الکترونیک‌شان افزوده خواهد شد و بیستم هرماه به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.
دانشی درادامه عنوان کرد: این مبلغ به ازای هر یک کودک دارای مشکل رشد است و اگر خانواده‌ای ۲ یا چند فرزند داشته باشد، به تمامی آن‌ها این مبلغ اختصاص پیدا می‌کند.
مدیر امور رفاهی تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه طرح امنیت غذایی کودکان ۶ ماهه تا ۶ سال را در برمی‌گیرد افزود: خانواده‌های مشمول این طرح از طریق پیامک‌های اطلاع‌رسانی در جریان این اقدام قرار خواهند گرفت.

برچسب ها: یارانه ، امنیت غذایی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بیننده ترین
پر بحث ترین