تاریخ انتشار:۱۳:۵۲ - ۲۹ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: پس از ضرب و شتم قرار گرفتن یکی از ناهیان منکر در یاسوج توسط فروشندگان مشروبات الکلی پرونده قضایی تشکیل شد و به صورت ویژه بررسی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ضمن حضور در بیمارستان و پیگیری روند درمان فرد ناهی از منکر (مضروب) گفت: متاسفانه شامگاه روز یکشنبه مقارن با 28 آبان یکی از نیروهای ناهی از منکر با مشاهده افرادی که به صورت آشکارا در حال مصرف و فروش مشروبات الکی در آبشار یاسوج بودند احساس تکلیف کرد و پس از تذکر لسانی مورد ضرب و جرح قرار گرفت که جهت درمان به یکی از مراکز درمانی شهر یاسوج منتقل شد. 
حجت الاسلام پیش قدم با اعلام اینکه در حال حاضر حال عمومی وی مساعد و معاینات پزشکی در حال انجام است افزود: ضاربان با همکاری  نیروهای انتظامی دستگیر و با دستور قضایی در بازداشت هستند‌.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از پیگیری جدی موضوعات قضایی در حیطه امر به معروف و نهی از منکرخبر داد و ‌گفت: به هیچ عنوان از حقوق آمران به معروف و ناهیان از منکر کوتاه نخواهیم آمد. 
وی ضمن تشکر از دادستان مرکز استان و مجموعه قضایی و همچنین پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی استان که همیشه و در همه حال یار و یاور آمران به معروف و ناهیان از منکر بودند،تشکر کرد.
معاون پیشگری از وقوع جرم دادگستری استان هم در این خصوص در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما هم ضمن تاکید بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از آمران به معروف طی دستوری از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: این پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی و مراتب برخورد اطلاع رسانی می شود.
حسنی افزود: فعالان حوزه عفاف و حجاب و آمران به معروف همواره در حمایت قانون هستند و با هتاکان به این افراد در هر جایگاه و مسندی مطابق ماده ۹ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر برخورد خواهد شد.
وی ادامه داد: به محض وقوع هر گونه حوادث این چنینی دادستان ها و روسای حوزه های قضایی دادگسری استان توجیه هستند و با گزارش ستاد امر به معروف و نهی از منکر و یا عامر به معروف پرونده به شعبه ویژه ارجاع و به صورت ویژه و خارج از نوبت بررسی می شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین