تاریخ انتشار:۱۰:۱۰ - ۲۸ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: علی آراوند_فرهنگی و کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیامی ولادت حضرت زینب و روز پرستار را تبریک گفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

متن این پیام به شرح ذیل است؛ 

و مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا (سوره المائدة آیه 32)

و هر کس نفسی را زنـده کند گويا همه مردم را زنده كرده است

پنجم جمادی الاول سالروز ولادت باسعادت عقیله بنی هاشم، پرچمدار نهضت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، حضرت زینب کبری سلام الله علیها بنام روز پرستار نامگذاری شده است.

بزرگ پرستاری که پس از تحمل مصیبت هاي بزرگ یک تنه بار سنگین پرچم پرافتخار ولایت را بر دوش گرفت و با صبر و بردباری و اقتدار و شهامتی که تاریخ نظیر آن را به خود ندیده توانست رسالت مهم پرستاری از نهضت عظیم و جاودان عاشورا و انتقال پیام آن به نسل ها و عصرهای بعدی را با موفقیت و سربلندی به سرانجام برساند. این روز فرصت مغتنمي است برای ارج نهادن به خدمات، ایثار و تلاش هاي با ارزش قشر خدوم و نجیب پرستاران .

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و ایثار، حضرت زینب سلام الله علیها به محضر تمامی پرستاران پر تلاش، بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و تلاش های ارزنده این قشر شریف در استان کهگیلویه و بویراحمد، ابراز داشته، توفیق روزافزون مقام و منزلت همه پرستاران زحمتکش را ازدرگاه خداوند متعال مسالت دارم.

انتهای پیام/

برچسب ها: علی آراوند
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.