تاریخ انتشار:۲۰:۲۸ - ۲۷ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: ریحان محمدپور ده‌بزرگی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار پیام تبریک صادر نمود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، متن پیام حاج ریحان محمدپور ده‌بزرگی بدین شرح است :

رسول اکرم(صلی الله علیه و آله) : أیُّما مُسلمٍ خَـدَمَ قَوما مِن المُسلمینَ إلاّ أعْطاهُ اللّه ُ مِثْلَ عَدَدِهِم خُدّاما فی الجَنّةِ هر مسلمانی که گروهی از مسلمانان را خدمت کند، خداوند به تعداد آنان در بهشت به او خدمتکار دهد

سالروز ولادت حضرت زینب(س) پرستار حریم ولایت و ارزش های اسلامی مبارک باد. انتخاب سالروز میلاد حضرت زینب(س) به عنوان روز پرستار، بیانگر عظمت و جایگاه انسان هایی است که از آسایش خود برای حفظ رفاه و سلامت مردم گذشته اند تا سلامتی را به آنها برگردانند یا موجبات رفاه ایشان را فراهم آورند.

ضمن پاسداشت مقام پرستاران سختکوش میهن عزیزمان، فرارسیدن روز پرستار را به جامعه پرستاری کشور به ویژه پرستاران در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان های گچساران و باشت  تبریک و تهنیت عرض نموده و از پیشگاه خالق احدیت توفیق خدمت به خلق را برایتان آرزومندم.


ریحان محمدپور ده‌بزرگی

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین