کد خبر: ۲۱۵۹۱
تعداد نظرات: ۲۲ نظر
تاریخ انتشار:۰۷:۱۷ - ۲۴ آبان ۱۴۰۲
جوابیه آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مطلب عصردنا:
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، مطلبی تحت عنوان «پرداخت حق الزحمه یک و نیم میلیاردی تومان در آموزش و پرورش استان/ چشمان گریان دانش آموزان در زنگ ورزش و نداشتن توپ ورزشی» از پایگاه خبری - تحلیلی عصر دنا منتشر شد که اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متن زیر به این مطلب واکنش نشان داد و نوشت:

مدیر مسئول محترم سایت عصردنا
سلام علیکم

احتراماً، جوابیه اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به مطلب «پرداخت حق الزحمه یک و نیم میلیاردی تومان در آموزش و پرورش استان/ چشمان گریان دانش آموزان در زنگ ورزش و نداشتن توپ ورزشی»» در آن سایت خبری را برپایه قانون مطبوعات منتشر کنید،
عطف به مطلب مندرج در آن سایت خبری در مورخه یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ با عنوان «پرداخت حق الزحمه یک و نیم میلیاردی تومان در آموزش و پرورش استان/ چشمان گریان دانش آموزان در زنگ ورزش و نداشتن توپ ورزشی» به اطلاع می‌رساند که در دولت مردمی ایران قوی، برای اولین بار در تاریخ آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با رایزنی‌هایی که معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان در سطح ملی داشتند در دهه آخر مردادماه تا اوایل شهریور ماه سال جاری میزبانی مسابقات ورزشی هندبال پسران و دختران و طناب زنی دختران به کهگیلویه و بویراحمد واگذار شد که برگزاری این مسابقات با حمایت استاندار محترم و همکاری دیگر مسئولان استان بر اساس دستورالعمل وزارتی، برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان باشکوه برگزار شد.

در متن ذکر شده که تحت عنوان یک نامه در آن پایگاه خبری منتشر شده است لازم است جهت تنویر افکار عمومی مطالبی را در پاسخ به ابهامات مطرح شده بیان نماییم.

۱-طبق دستورالعمل وزارتی اماکن ورزشی داخل و خارج از مدرسه دارای شورای مالی مستقل بوده که مجموعه ورزشی شهید صیاد شیرازی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و واریز و برداشت از حساب این مجموعه ورزشی، دقیقا بر اساس قانون انجام گرفته و در این زمینه هیچ گونه منع قانونی وجود ندارد. ضمن اینکه همچون بقیه واحد‌های آموزشی ذیحساب محترم، حسابداری و بودجه بر هزینه کرد اماکن ورزشی نظارت دارند.
۲- درپاسخ به نحوه پرداخت حق الزحمه عوامل اجرایی مسابقات، مبلغ عنوان شده، کذب محض بوده و صحت ندارد. حق الزحمه‌ای که به عوامل اجرایی برگزاری مسابقات پرداخت شده متناسب با دستورالعمل برگزاری مسابقات ورزشی بر اساس اِشِل کشوری بوده، که قریب به یک چهارم این مبلغ است. ضمن اینکه کمیته‌های تشکیل شده برگزاری مسابقات ورزشی و عوامل زیر مجموعه آن‌ها با تلاش شبانه روزی برای برگزاری عزتمندانه مسابقات و میزبانی شایسته سنگ تمام گذاشتند که جبران زحمات آن‌ها با هزینه‌های ناچیز مادی قابل مقایسه نیست.
۳- هزینه واریزی برای برگزاری مسابقات ورزشی هندبال پسران و دختران و طناب زنی دختران، همچون میزبانی دیگر استان‌های کشور صرفا برای برگزاری مسابقات کشوری بوده و مربوط به سرانه دانش آموزی و خرید تجهیزات ورزشی نمی‌باشد.
۴- وظایف معاونت تربیت‌بدنی وسلامت طبق چارت وزارت آموزش وپرورش ماموریت‌های کاری آن مشخص است که بر این اساس معاونت تربیت بدنی و سلامت دارای سه بخش، شامل اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی، اداره سلامت و تندرستی و هیئت ورزش دانش آموزی می‌باشد وکلیه مسابقات در سطح منطقه/شهرستان و استان زیر نظر هیئت و معاونت تربیت بدنی و سلامت برگزار می‌شود.
۵-در سال گذشته با همه مشکلات و تنگناها، تنها استانی بودیم که طرح بومرنگ را با همکاری بسیج دانش آموزی در سطح کشور و استان اجرا نمودیم و در قالب این طرح تجهیزات و اقلام ورزشی خوبی، بین شهرستان‌ها و مناطق متناسب با اعتبار واریزی توزیع شد.
۶-در سال تحصیلی جاری، اعتباری از طرف وزارت آموزش وپرورش در تاریخ ۲۳ آبان ماه ابلاغ شده که با نگاه عادلانه بین مدارس توزیع خواهد شد.
۷- مسابقات ورزشی دانش آموزی و فرهنگیان در سال تحصیلی گذشته با مشارکت بالا در سطح استان برگزارشد که جهت حضور مقتدرانه در مسابقات اردو‌های تدارکاتی متعددی برای اعزام تیم‌های دانش آموزی و فرهنگیان برگزارشد و از محدود استان‌هایی بودیم که علی رغم همه محدودیت‌ها اکثر تیم‌های دانش‌آموزی و فرهنگیان به مسابقات کشوری اعزام نمودیم؛ که ره آورد ورزشکاران دانش آموز و فرهنگی استان کهگیلویه وبویراحمد نیز کسب مقام‌های ارزشمندی از جمله، نایب قهرمانی کشور در رشته تکواندو، دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی در رشته دومیدانی، قهرمانی در پرتاب نیزه، قهرمانی در رشته هندبال پسران، قهرمانی کشور در مسابقات دانش آموزان مدارس استثنایی در رشته فوتسال پسران مقطع متوسطه دوم، نایب قهرمانی کشور در رشته آمادگی جسمانی دختران مقطع متوسطه اول و دوم، قهرمانی تنیس روی میز و نایب قهرمانی شطرنج توسط معلمان مدارس استثنایی در مسابقات کشوری، و چندین دعوت به تیم ملی و همچنین کسب مقام سوم فوتسال فرهنگیان کشور در سال تحصیلی گذشته بود.
۸- معاونت تربیت و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در دولت مردمی ایران قوی در راستای سیاست‌ها و رویکرد تحولی دولت برنامه‌های خوبی برای ارتقاء سطح کیفی ورزش در مدارس در سال تحصیلی جدید در دست اقدام دارد که همچون سال گذشته که بیش از ۶۰ پروژه ورزشی در طرح شهید سلیمانی در شهرستان‌ها ومناطق اجرا کرد پروژه‌های مهمی در دست اقدام دارد.

در پایان ضمن تشکر از نقد‌های منصفانه، هوشمندانه و دلسوزانه رسانه‌ها، انتظار می‌رود که رسانه‌ها بر اساس اخلاق حرفه‌ای و با توجه به نقش تاثیر گذار آموزش وپرورش، قبل از انتشار هر گونه خبری راجع به مسائل آموزش وپرورش در راستای صحت و سقم اخبار با اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هماهنگی لازم را داشته باشند.

انشالله که به تعبیر امام راحلمان، همه بکوشیم در سرزمین اعمال و رفتارمان هیچ بذری جز رضایت پرودگار نباشد و با همدلی و نگاه منصفانه برای ساختن ایران قوی و سربلند بیش از گذشته تلاش مضاعفی داشته باشیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۲
حسابدار صیاد شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
مدیر محترم عصر دنا ، خواهشن این کامن را بگذارید ، این گزارش دروغ محض است و یک سند حق‌الزحمه داوران هندبال پسران با عوامل فنی ۴۰۰ میلیون تومان و یک سند داوران رشته هندبال و طناب زنی دختران با عوامل فنی ۶۵۰ میلیون تومان و یک سند عوامل اجرایی ۴۵۰ میلیون تومان سه سند جمعا یک میلیاردو پانصد میلیون تو مان پرداخت شده است و حراست و بازرسی لین سه سند اگر پرداخت نشده من که این کامنت را می گذارم خودم نیستم و اسمم را عوض می کنم .
پاسخ ها
خخخخخ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
تا توبترکی
زرافش غری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
جون خوت اینگار ناتور ای مسابقات بیی
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
با این جوابیه نمی‌تونید اتفاقاتی که افتاده بپوشونید.تربیت بدنی از کما به مرگ رفته وفقط با کارهای تبلیغی به ظاهر سر پا نگه داشته شده.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
چون اکثر حوزه های نظارتی توسط این معاونت دیده شده اند هزاران تخلف هم ببیند چشماشون را می‌بندند وگر نه کرمی باید انفصال از خدمت میشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
بله کارت های هدیه حوزه های نظارتی قبل از واریز حق الزحمه بدستشان رسیده .ترفند اداره کل این هست که پول ها را به حساب مدارسی که مدیران آنها با حسابداری اداره هماهنگ هست می‌ریزند وبعدا مدیر مدرسه پول را تحت عنوان کارت هدیه به مدیرکل ومعاونین وکارشناسان اداره کل می‌دهند اینطوری قانون را دور می‌زنند ودستگاهای نظارتی هم شریک می‌باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
زنده و پاینده باشید
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
از سازمان بازرسی و دیوان محاسبات استان خواهان ورود به این اسناد پرداخت شده طی سه مبلغ می باشیم تا شاهد تکرار دروغگویی های آموزش و پرورش استان نباشیم
سبحان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
مدیر توانمند که ورزش را متحول کرد دکتر کرمی
ورزشکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
بنده خدا شکایت سایتت شده بابت خبر کذب قبلی
هههه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
خداوند اون کسی را که تهمت میزند خیر توی زندگیش نباشد بنده خدا یک ونیم کجا بود در ضمن اگر کرمی یک ونیم برداشته درسته شما می گویید حق الزحمه داده خلاف که نکرده
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
این گزارشات روابط عمومی اکثرا کذب و واقعی است
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
اتفاقا کار بسیار ماندگاری انجام شد و نظارت بر انجام امور مالی از طریق ذیحسابی و بودجه صورت گرفت
اینهایی که کامنت منفی میذارن غرض شخصی دارن
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
اتفاقا کار بسیار ماندگاری انجام شد و نظارت بر انجام امور مالی از طریق ذیحسابی و بودجه صورت گرفت
اینهایی که کامنت منفی میذارن غرض شخصی دارن
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
جامعه ورزش دانش آموزی از کرمی به دلیل عملکرد ضعیف ناراضی هستند .عملکرد یه حوزه به این گستردگی را خلاصه کردند تو یه مجموعه ورزشی
عسکر پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
ای کاش طرح بومرنگ تو استان اجرا نمیشد یک میلیارد و نیم اعتبار سال گذشته برا وسایل ورزشی بی کیفیت و با قیمت 3 برایر فاکتور سازی شد.100میلیونش هم برا یه ساعت پخش مستقیم به صدا و سیما پرداخت شد .هیچ نظارتی هم نیست
مربی ورزش در مسابقات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
من یکی از مربیان ورزش که در این مسابقات کار کردم فقط 200 هزارتومان بهم دادند ولی کسی که اصلا حضور نداشت 7 میلیون براش واریز کردند و ما معترض شدیم الان 10 روز است که سند سازی و فاکتورهای صوری که درست کرده بودن و این سندهای مبلیاردی که درست است دارند یک گروه حسابداری سندها را درست می کنند که مشکل قانونی آنها را حل کنند چون هر کاری کردند سند ها را معاون تربیت بدنی برده خونه شون و تحویل هیچ کس نداده اند را درستشون کنند و حق همه معلمین پایمتال شده و حیف و میل شده است مدیر محترم عصر دنا تشکر از افشاگری که سند های میلیاردی معاون تربیت بدنی پرداخت کرده است ترا به امام زمان قسمت می دهم این کامنت را بگذارید تا همه بفهمند در حال سند سازی و پرداخت حق الزحمه میلیاردی هستند و مدیرکل همک به بازرسی و حراست دستور داده که پی گیری نکنند چون حق الزحمه میلیونی دریافت کردند.
ناشناس
|
Canada
|
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
باحرف و گفتار ونوشتن میخای توجیه تخلفات بکنی ، اگه راست میگی سند هندبال را درهمین سایت منتشرکن
رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
نتیجه جمع کردن یک تیم قوم و قبیله ای و فامیلی و متاسفانه حمایت های برخی منفعت طلبانه در جایگاه های مهم سیاسی و عبادی استان از آنها چیزی جز اختلاس و سواستفاده مالی و اداری و آخر شدن در شاخص های ارزیابی چیزی نخواهد بود
فرهنگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
به اسم اعظم خداوند حقیقت دارد یعنی مدیرکل و معاون تربیت بدنی و روسای ادارات تربیت بدنی مبلغ پانزده میلیون تومان حق الزحمه نگرفتند بقیه چ دوستان هم از هشت میلیون و ده میلیون و پنج میلیون و ... پول گرفتند یعنی این هم دروغه
جریان خرید پانصد کیلو گوشت قرمز دروغه یعنی فاکتورهای که از عمده فروشی ها گرفتید دروغه
بعد از هر وعده غذایی ناهار و شام همکارانی که هر کدام چهل پنجاه پرس غذا را به خانه بردن دروغه
احتمالا هفت میلیارد را هم که اومد به حسابتون هم انکار می کنید،،
فرهنگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
به اسم اعظم خداوند حقیقت دارد یعنی مدیرکل و معاون تربیت بدنی و روسای ادارات تربیت بدنی مبلغ پانزده میلیون تومان حق الزحمه نگرفتند بقیه چ دوستان هم از هشت میلیون و ده میلیون و پنج میلیون و ... پول گرفتند یعنی این هم دروغه
جریان خرید پانصد کیلو گوشت قرمز دروغه یعنی فاکتورهای که از عمده فروشی ها گرفتید دروغه
بعد از هر وعده غذایی ناهار و شام همکارانی که هر کدام چهل پنجاه پرس غذا را به خانه بردن دروغه
احتمالا هفت میلیارد را هم که اومد به حسابتون هم انکار می کنید،،
محمدیان پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
بنده از مخالفان سرسخت سیاسی کرمی هستم ولی اخرت رو به دنیا نباید فروخت و دست از تهمت زدن بردارید
یاحق
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین