تاریخ انتشار:۲۲:۰۴ - ۱۷ آبان ۱۴۰۲
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی اردوهای راهیان پیشرفت برای دانشجویان و اساتید استان خبر داد و گفت: در این اردوها شرکت کنندگان از صنایع و دستاوردهای انقلاب اسلامی در بوشهر، اصفهان و هرمزگان بازدید می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سعادت صالحی نیا در جمع خبرنگاران گفت: اردوهای جهادی دانشجویان با عنوان عهد خدمت از ۲۵ تیر تا ۲۷ شهریور امسال برگزار شد که اقدامات خوبی در سطح استان از سوی دانشجویان جهادگر انجام گرفت.
وی افزود: در این اردوها ۷۴۰ نفر دانشجو جهادگر شرکت کردند که ۴۵۵ نفر برادر و ۲۸۵  نفر خواهر بودند و به به مدت شش هزار و ۲۰۰ نفر روز ساعت به خدمات رسانی پرداختند.
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: دانشجویان جهادگر اردوهای عهد خدمت در عرصه‌های مختلف به هزار و ۸۹۰ نفر ویزیت عمومی و ۴۱۰ نفر ویزیت تخصصی ارایه دادند و بیش از پنج هزار و ۴۰۰ راس دام واکسینه شدند.

صالحی نیا ابراز داشت: در عرصه عمرانی هم هشت باب منزل افراد نیازمندان مرمت شد و ۲۶ مدرسه با حضور دانش آموزان هر مدرسه رنگ آمیزی و شاداب‌سازی شد.
وی افزود: ۱۱ مسجد و حسینیه نیز توسط دانشجویان جهادگر کهگیلویه و بویراحمد احداث یا تکمیل و مرمت شد.

وی ابراز داشت: در عرصه فرهنگی ۱۹۲ مسابقه فرهنگی و هنری ویژه نوجوانان و دانشجویان برگزار شد ضمن اینکه ۱۶ یادواره شهدا و برپایی ۳۰۰ ایستگاه صلواتی را داشتیم. 

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در عرصه علمی و آموزشی نیز دانشجویان جهادگر براساس نیاز دانش آموزان کلاس های تقویتی برگزار کردند.

وی گفت: در ماه محرم و صفر بیش از سه هزار بسته آموزشی، معیشتی و فرهنگی توسط دانشجویان جهاد در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.
صالحی نیا بیان کرد: در عرصه فنی و مهارتی هم به ۵۲۰ نفر مهارت‌های مختلفی در حوزه صنایع دستی، خیاطی و سایر رشته ها به منظور اشتغالزایی ارائه داده شد.

ثبت نام پویش لبخند ایرانی ادامه دارد
صالحی‌نیا گفت: طرح پویش لبخند ایرانی را در دستور کار داریم که  پنجشنبه و جمعه ها که دانشگاه‌ها تعطیل هستند دانشجویان در حاشیه شهرها فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی و اجتماعی ارائه می دهند.

وی افزود: حاشیه شهر های استان بلوک بندی شده و هر دانشگاه متولی ارایه خدمات در یک منطقه خواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: تاکنون ۳۰۰ دانشجو در قالب ۲۵ گروه ثبت نام و تقسیم‌بندی شدند و نام نویسی از دانشجویان نوورود در پویش لبخند ایرانی از اول آبان آغاز شده و تا ۱۶ آذر سال جاری ادامه دارد.

تجلیل دانشجویان از خانواده های شهدا

صالحی نیا با بیان اینکه ۸۹ شهید دانشجو در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم افزود: دانشجویان بسیجی امسال از خانواده های این شهیدان سرکشی و از آنها تجلیل کردند.

وی ابراز داشت: اولین یادواره شهدای دانشجو معلم کهگیلویه و بویراحمد در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان با حضور پرشور دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در یاسوج برگزار شد.

وی از راه اندازی اردوهای راهیان پیشرفت برای دانشجویان و اساتید استان خبر داد و گفت: در این اردوها شرکت کنندگان از صنایع و دستاوردهای انقلاب اسلامی در بوشهر، اصفهان و هرمزگان بازدید می کنند. 

صالحی نیا ابراز داشت: هسته بین الملل بسیج دانشجویی در دانشگاه های استان فعال شده است و راه اندازی و فعالیت تریبون آزاد و کانون های آزاد اندیشی با قوت ادامه دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین