کد خبر: ۲۱۵۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۳۲ - ۱۶ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون دادستان کهگیلویه با این‌که حوزه قضایی دیگر تعارفی ندارد گفت: ورود کردیم و چهار نفر را در شهرداری بازداشت کردیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، رضا رستم‌نژاد در جلسه شورای سلامت با محوریت کشتارگاه و سایت زباله دهدشت اظهار کرد: در راستای وظایف شهرداری، در خصوص سد معبر چه کاری انجام داده است؟

معاون دادستان کهگیلویه افزود: برخی سازه‌های دکه‌فروشی سطح شهر که عامل برخی قرص‌های روانگردان شده شهرداری چه اقدامی انجام داده است؟

وی گفت: آیا بررسی این مشکلات به بودجه بر می‌گردد؟

رستم‌نژاد وضعیت نامناسب خیابان‌های شهر، وضعیت نامناسب حمل زباله‌ها، وجود احشام در سطح شهر و عدم حضور به موقع کارکنان شهرداری در اداره را از دیگر مشکلات عنوان و بیان کرد: حتی چراغ راهنمای وسط شهر، باید برگردیم به عقب ببینیم سبز شده یا نه.

وی تصریح کرد: خیلی از قصورهای سطح شهر به شورا بر می‌گردد و اگر تشخیص می‌دهند شهر نیاز به شهردار دارد چرا هشت ما انتخاب شهردار را به تعویق می‌اندازند.

رستم‌نژاد با بیان این‌که حوزه قضایی دیگر تعارفی ندارد گفت: ما ورود کردیم و چهار نفر را در شهرداری دهدشت بازداشت کردیم.

وی عنوان کرد: این مسخره است که برای زباله‌ها تشکیل پرونده شود، این یک وظیفه بدیهی است و خیلی از این کم‌کاری‌ها به سهل‌انگاری بر می‌گردد.

رستم‌نژاد بیان کرد: شهرداری بودجه دارد و باید مدیریت کند، بهانه‌ها پذیرفتنی نیست و ورود و برخورد می‌کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
ای بنازمت جناب رستم نژاد تورا خداچراازبدنه شهرداری انتخاب نمیکنند اگرهدفشان خدمت به شهرمیباشد شهرما سیاست زده شده وبیمار
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
سلام
با تشکر و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای دادستانی و معاونت محترم دادستانی شهرستان کهگیلویه
از دادستانی شهرستان بویراحمد نیز انتظار می رود به مشکلات و معضلات مدیریت شهری و ترافیکی این شهرستان نیز ورود کنند و دستور اقدامات عاجل و لازم را مبذول فرمایند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین