تاریخ انتشار:۱۵:۵۶ - ۱۵ آبان ۱۴۰۲
رییس برنامه وبودجه کهگیلویه وبویراحمد
عصر دنا: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولویت این دولت در استان، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است، تا بدین وسیله این پروژه ها در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزرش عصر دنا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد، جهانگیر شاهینی روز دوشنبه در اولین جلسه کارگروه استانی ماده ۲۳ قانون الحاق با موضوع بررسی طرح ها و پروژه های جدید دستگاه های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هیچ پروژه جدیدی در استان آغاز نمی شود تا پروژه‌های نیمه تمام تکمیل شود و به هیچ عنوان به پروژه های راکد تخصیص داده نمی شود.

پیش تر اعلام شده بود که بالای ۱۸۰۰ طرح نیمه تمام عمرانی کوچک و بزرگ در کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد که عمر برخی آنها بالای ۱۵ تا ۲۰ سال است.

وی افزود: طرح ها و پروژه های جدید اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای، شرکت آب منطقه ای، شرکت اب و فاضلاب ، اداره کل بنیاد مسکن، دانشکاه علوم پزشکی، اداره کل ورزش و جوانان، نهاد کتابخانه های عمومی استان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره کل نوسازی و سازمان بهزیستی برای اخذ مجوز ماده ۲۳ قانون الحاق ۲ مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مقرر شده دستگاه های یاد شده مدارک و مستندات لازم از جمله مطالعات توجیهی، مجوز های زیست محیطی و پدافند غیرعامل را کسب و دو نوبت آگهی به منظور واگذاری کامل طرح به بخش خصوصی در روزنامه های کثیر النتشار همراه با کاربرگ های مربوطه به دبیرخانه کارگروه، ارسال نمایند.

شاهینی تاکید کرد: تصویب پروژه های جدید منوط به کامل بودن مدارک و مستندات ارسالی دستگاه های اجرایی عنوان شده است.

گفتنی است بر اساس این ماده قانونی، تصویب طرح های تملک دارایی های سرمایه ای در لوایح بودجه سنواتی پس از اخذ مجوز فوق الذکر امکان پذیر است.

بنا به گفته مسئولان اقتصادی و اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته یک هزار و ۵۱۳ پروژه در سطح استان وجود داشت که طبق اطلاعات بدست آمده با حمایت های جدی دولت ۱۸۶ پروژه خاتمه پیدا کرده و به نتیجه رسیده است.

برهمین اساس می توان گفت که کهگیلویه و بویراحمد بر اساس شاخص های آماری و بودجه ای و در سایه همدلی و هم افزایی مسئولان و تدبیرهای دولت سیزدهم درمسیر رشد و شتاب توسعه همه جانبه قرار گرفته است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین