کد خبر: ۲۱۵۵۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۰۷:۴۱ - ۱۵ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: شرکت پتروشیمی گچساران از بین پرسنل پرتلاش شرکت‌هایی که در قالب پیمانکاری‌های مختلف در مجتمع پتروشیمی گچساران مشغول به کار بوده‌اند نیروی کار جذب می کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، در اطلاعیه استخدامی پتروشیمی گچساران آمده است:

باسمه تعالی

بدین وسیله به اطلاع می‌رساند:

با استعانت از خداوند متعال، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد طبق برنامه ریزی‌های انجام شده و با هدف کمک به ایجاد اشتغال پایدار و به منظور تکمیل کادر پیمانکاران حجمی پتروشیمی گچساران، از بین پرسنل پرتلاش شرکت‌هایی که در قالب پیمانکاری‌های مختلف در مجتمع پتروشیمی گچساران مشغول به کار بوده‌اند از طریق مصاحبه فنی، تخصصی، رفتاری و روانشناسی اقدام به جذب نیروی انسانی (پیمانکاری حجمی) نماید.

متقاضیان محترم می‌توانند جهت اطلاع از جزئیات و شرایط استخدام، در تاریخ‌های اعلام شده به لینک زیر مراجعه فرمایند:

www.gpetroc.ir/estekhdam

استخدام در پتروشیمی گچساران+ جزئیات

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
هدف جذب قومی قبیله ای و جناحی است. کسی که دنبال ایجاد اشتغال باشد همه طیف جامعه را می بیند . این سوال وجود دارد که آیا نیروی این شرکت ها بر اساس ساز و کار قانونی به کار گرفته شده آمد که الان به اسم قانون دنبال استخدام آنها هستند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
بیخود کردن
هرکی پارتی داشت اینجا رفت و رزومه ای برای خودش ساخته
الان میگن فقط کسانی که پارتی دارن حق شرکت در ازمون دارن؟
ینی سازمان بازرسی را اصلا حساب نمیکنن که اینجوری بیانیه میدن؟
این آزمون تخلف هستش
امیدوارم استاندار و دستگاههای نظارتی ورود بکنند
پاسخ ها
داریوشی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
فکر گنم تازه از خواب بیدارشدی یادت افتاده اینجا هم میشه کار کرد فقط ن ب هرقیمتی ک ما ک اونجا کار کردیم اونو پذیرفتبم،،پس چرا این چند سال ک کار پیمان کاری بود و خیلی سخت و گم مزایا بود هیچ تجمعی هیچ اعتراضی نکردیت الان یادت افتاده واقعا متاسفم
گچساران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
اصلاً قابل توجیه نیست، هرشرکتی که اونجا کار میکرد فقط از اقوام خودش بکار گرفت و حالا رزومه ای درست کردن و میگن فقط افرادی که در شرکت‌هایی که برای پتروشیمی کار کردن حق شرکت در آزمون را دارند
مهدی خصالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
من هفده سال سابقه کاردر پتروشیمی های مختلف از مکران در چابهار وعسلویه ودارم با اینکه متولد و ساکن گچساران هستم زن بچه ام گچساران هستند وباید دوری آنها را تحمل کنم هرشرکتی مدارک تحصیلی وسابقه کارمن میبینه مشتاق استخدام من هستند چون تجربه دارم و کارم بلدم اما چون پارتی نداشتم نتونستم پتروشیمی گچساران کار پیدا کنم،الان چندین ماهه اومدم شرکت تهران جنوب که بالا سرزن وبچه ام باشم چون بچه ام مدرسه ایه که زد وشرکت تهران جنوب تعطیل شده ‌و شرايط این استخدام هم همش بوی پارتی میده امیدوارم عادلانه همه را ببینن و کسی که کارش بلده براش ارزش قائل شن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین