تاریخ انتشار:۱۹:۵۴ - ۱۴ آبان ۱۴۰۲
یادداشت دریافتی؛
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا- یادداشت دریافتی: در فرهنگ جامعه شناسی رسانه ای با اصلاح بسیار عجیب و غیر اخلاقی به نام فرمان معکوس روبرو می باشیم.

در این تکنیک گوینده فرمان نکته ای را معمولا اخلاقی بیان می کند که فالورهای او کاملا میدانند که باید عکس آن را عمل نمایند . یعنی اگر او فرمان گردش به راست صادر می نماید مطیعان فرمان می دانند که باید به چپ چپ را انجام دهند.
درست زمانی که مهدی روشنفکر در تویت منسوب به خود درس اخلاق سیاسی را به پیروان خود اندرز داده بود و تاکید کرده بود که هرکس از این فرمان سرپیچی کند علف هرزی بیش نیست و باید از گندمزار ندای او حذف شود، کمتر کسی به جز اهل رسانه می دانست که این فرمان شروع یک بداخلاقی است. ده ساعت پس از این فرمان یکی از سر لیدرهای گروه رسانه ایشان بدترین فحش ها، بی حرمتیها، تهمت را نثار یکی از با اخلاق ترین نامزدهای انتخاباتی نمود. بلافاصله بقیه کاندیدها از این بی حرمتی ها در امان نماندند . به طوریکه روزانه فضای مجازی پر بود از تهمت ها و بی حرمتی های رسانه زرد بی اخلاق.
در دومین فرمان در مصاحبه مطبوعاتی نامیمونبرای میربان معزول، همه را به عدم دامن زدن به انتخابات و تبلیغات انتخاباتی قبل از موعد مقرر توصیه نمودند.
بلافاصله در کمتر از ۲۴ ساعت تدارک حمله مانوری برای به رخ کشیدن قدرت ظاهری و نمود آن در یک مراسم فاتحه خوانی در پاتاوه شروع گردید. اطلاع رسانی برای شرکت در این مانور تا حد تهدید مسئولین در صورت عدم شرکت فرا رفت. با جمع آوری تعداد از یاران و فیلمبرداری غیر اخلاقی از این مراسم تیم رسانه ای گوش فلک را پر نمود تا به اجرای فرمان معکوس پرداخته باشد. و از طرف دیگر تنور غیر قانونی انتخابات را با آتش تهیه کر کننده داغ نگه داش
به هر جهت تاریخچه کوتاه این جماعت شبه سیاسی مملو از این فرمان های معکوس بوده و یقیننا هر چه به ایام تبلیغات نزدیک شویم بیشتر با اینگونه فرمانها روبرو خواهیم بود

برچسب ها: مهدی روشنفکر
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین