تاریخ انتشار:۱۴:۵۰ - ۱۴ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: همین چند روز پیش در استان شایع شده بود که روح الله شاهینی مدیرکل امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نایب رئیسی هیئت فوتبال استان را پذیرفته است که صحت و سقم آن را پرسیدیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد به مانند همه جای ایران طرفداران و هواداران پرشماری دارد که این هواداران در جای جای استان پراکنده‌اند.

از دیشموک و بهمئی گرفته تا گچساران و یاسوج هواداران و علاقمندان به فوتبال هیچگاه از این رشته پرطرفدار خسته نشده و همچنان علی رغم کمبودها و نداشته‌ها و سوء تدبیرها پای کار فوتبال هستند.

در استان کهگیلویه و بویراحمد همه انتظار داشتند با حضور خداداد افشاریان در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گامی برای عبور از رکود فوتبال برداشته شود اما وضعیت همچنان به همان منوال و حتی نامطلوب‌تر است.

کاش خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد سری به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج می‌زد تا بی‌تدبیری و سوءتدبیر را بهتر ببیند هر چند کار او تصدی‌گری نیست اما در تسهیل‌گری هم تقریباً اقدامی در حد صفر داشته است.

از اینها که بگذریم به برخی شایعات در فوتبال استان می‌رسیم همین چند روز پیش در استان شایع شده بود که روح الله شاهینی مدیرکل انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نایب رئیسی هیئت فوتبال استان را پذیرفته است.

توضیح اینکه روح الله شاهینی قبل از انتخابات هیئت فوتبال استان در تابستان امسال به عنوان یکی از کاندیداهای ریاست هیئت شناخته می‌شد که البته وزارت کشور با این موضوع مخالفت کرد و بنا به قول بسیاری از فوتبالی‌ها اگر می‌ماند سرنوشت انتخابات به گونه‌ای دیگر بود.

اما در همین خصوص یک منبع نزدیک به روح الله شاهینی در خصوص این که که آیا قرار است شاهینی در هیئت فوتبال استان مسئولیتی بپذیرد جوابگوی ما شد.

این منبع آگاه گفت: ما هم این موضوع را شنیده‌ایم با شاهینی صحبت کرده‌ایم هرگز چنین موضوعی صحت ندارد و شایعه است و البته که شاهینی به هیچ وجه با این مجموعه فعلی در هر صورت همکاری نخواهد کرد چرا که وی نیز یکی از منتقدین وضع موجود فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد است و نسبت به مدیریت این رشته ورزشی در استان رضایتی ندارد.

منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین