تاریخ انتشار:۱۷:۰۶ - ۱۲ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۳ آبان ماه، روز مبارزه با استکبار جهانی بیانیه‌ای صادر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
۱۳ آبان نماد ملی مبارزه با استکبار جهانی و نقطه عطفی برای حرکت ملت بزرگ ایران است که تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه، کشتار دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در این روز حوادثی بود که هر یک نقطه عطفی در مبارزه با استبداد و استعمار بودند.
۱۳ آبان امسال شاهد حملات ددمنشانه و سبعانه رژیم جنایتکار و کودک‌کش اسرائیل به ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین هستیم. بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن
گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از همه مردم کشور عزیزمان ایران بویژه جامعه دانشگاهی دعوت می نماید جهت محکومیت رژیم جنایتکار ایلات متحده و اسرائیل غاصب در راهپیمایی این روز ملی شرکت نمایند و خشم و انزجار خود را نسبت به جنایت های رژیم اشغالگر قدس به جهانیان اعلام نمایند .

سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین