تاریخ انتشار:۱۴:۳۶ - ۰۹ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: ملک حسینی گفت: همکاران در دادسرای شهرستان لنده تا این لحظه زحمات زیادی کشیده‌اند و همه سعی و تلاش دادگستری لنده و دادگستری استان بر این هست که این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از تشریفات منتهی به نتیجه شود و بخشی از خسارات مالباختگان در اسرع وقت به آن‌ها پرداخت گردد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به برخی ابهامات در خصوص پرونده کلاهبرداری کثیرالشاکی با یک هزار و ۸۰۰ شاکی شهر لنده پاسخ داد.

مدعی العموم مرکز استان در ابتدا اظهار داشت: پرونده تشکیل شده مانند مشابه این پرونده در شهرستان بهمئی، دارای شرایط خاصی است.

ملک حسینی گفت: همکاران در دادسرای شهرستان لنده تا این لحظه زحمات زیادی کشیده‌اند و همه سعی و تلاش دادگستری لنده و دادگستری استان بر این هست که این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از تشریفات منتهی به نتیجه شود و بخشی از خسارات مالباختگان در اسرع وقت به آن‌ها پرداخت گردد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اظهار داشت: بنابراین شرایط خاصی که در این پرونده وجود دا و، اموال غیر منقولی که از متهم پرونده توقیف شده و در حال عملیات اجرایی است این اموال، پول نقد نیستند و قطعاً تشریفاتی داردکه بخشی از کار‌های آن از قبیل کارشناسی انجام شده است.

وی افزود: با ارسال نیابت‌هایی که در دادسرای این شهرستان انجام شده عملیات مزایده این املاک در شهر‌های یاسوج و دهدشت شروع خواهد شد و به محض اینکه املاک به فروش برسند و به پول نقد تبدیل شوند، در همین مرحله توسط دادسرای شهرستان لنده بین مالباختگان تقسیم خواهد شد.

ملک حسینی گفت: مردم به خادمین خودشان در دستگاه قضایی اعتماد داشته باشند و با دقت ویژه و تأکید جناب دکتر افراسیاب ریاست کل دادگستری استان که هم اکنون جهت پیگیری امور این پرونده در این شهرستان حضور د‌ارند و تاکنون دو مرحله به لنده سفر کرده اند، گزارش کار گرفته شده و با سرعت بیشتر و همکاری دادسرا‌های سایر شهرستان‌های استان، امید است هرچه زودتر بخشی از خسارات مالباختگان به آن‌ها پرداخت گردد./ خبرگزاری میزان

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین