تاریخ انتشار:۱۴:۰۴ - ۰۸ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیر پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۰۰ نقطه استان مجهز به ژنراتور‌های پشتیبان برق است تا در زمان بروز بحران‌های احتمالی از این تجهیزات استفاده شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ژنراتور (مولد الکتریکی) به ماشینی گفته می‌شود که از طریق القای الکترومغناطیسی انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند.
علی روانگرد افزود: ۵۲ مورد از این تجهیزات در مراکز حساس مانند بیمارستان‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
وی تأکید کرد: تجهیز مراکز حساس به دستگاه‌های ژنراتور پشتیبان به منظور وارد شدن برق هنگامه قطع برق در وقوع بحران پیش بینی شد.
مدیر پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه قطع برق در مراکز درمانی می‌تواند تهدید کننده جان بیماران باشد تصریح کرد: میزان آمادگی پشتیبانی ژنراتور‌های برق مراکز حساس به صورت منظم پایش می‌شود.
روانگرد عنوان کرد: به منظور سنجش آمادگی ژنراتور‌های پشتیبان امروز همزمان با هقته پدافند غیرغامل در مواقع بحران دوازدهمین دوره رزمایش آماده به کاری مولد‌های برق اضطراری مراکز حیاتی حساس در استان برگزار شده است.
مدیر پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در این رزمایش میزان آمادگی پنج مرکز حساس از سوی پنج گروه کارشناس در قالب تیم‌های سه نفره ارزیابی شد.
وی هدف از برگزاری این مانور را تمرین نیروی انسانی و آزمایش تجهیزات با هدف تأمین به موقع انرژی برق برای ادارات و نهاد‌های حساس و حیاتی در زمان بروز بحران‌های احتمالی عنوان کرد.
روانگرد اظهار داشت: موضوع تمرین تأمین انرژی برق برای اماکن و زیرساخت‌های حساس و حیاتی شهر‌های استان در زمان بروز بحران‌های احتمالی از مباحث مهم مورد تأکید در پدافند غیرعامل است، زیرا فعالیت بسیاری از تأسیسات و زیرساخت‌ها به تأمین انرژی برق وابسته است و ما باید با آموزش نیروی انسانی و تأمین تجهیزات لازم برای تأمین برق اضطراری این نقاط، آمادگی لازم را داشته باشیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین