تاریخ انتشار:۱۴:۰۳ - ۰۸ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از شناسایی و دستگیری ۳۰۳ نفر متهم در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
سرهنگ ارسلان خادمیان افزود: با مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان و با هماهنگی مرجع قضائی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان گچساران اجرا شد.
خادمیان افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی ۱۴ نفر قاچاقچی، ۲۲ نفر معتاد، ۴ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر و ۱۹۹ دستگاه انواع خودرو و ۲۰ دستگاه موتور سیکلت توقیف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: در ادامه این طرح ۲۹ نفر به جرم سرقت، ۲۳۶ نفر به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف دستگیر و ۳۱۷ مورد حکم جلب اجرا شد.
سرهنگ خادمیان با بیان اینکه متهمان پس ازتشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند افزود:طرح ارتقاء امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شهرستان گچساران همچنان ادامه دارد .
وی اضافه کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین