تاریخ انتشار:۱۴:۰۲ - ۰۸ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل سرمایه گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعهد اشتغال سال جاری استان ۱٠ هزار نفر است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محسن ضامن فر در جلسه بررسی عملکرد دستگاه‌های استان در حوزه اشتغال افزود: تعهد اشتغال استان در سال جاری بیش از ۱۰ هزار مورد بوده که عملکرد دستگاه‌ها در این زمینه مطلوب است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه ملاک ارزیابی استان در حوزه اشتغال سامانه رصد است دستگاه‌ها تعداد اشتغال ایجاد شده را در این سامانه به ثبت برسانند.
ضامن فر اضافه کرد: امسال شرایط جذب اعتبارات نسبت به سال گذشته بهتر شده و انتظار داریم دستگاه‌ها بیشتر از آنچه برای آن‌ها معین شده اشتغال ایجاد کنند.
مدیرکل سرمایه گذاری استانداری استان گفت: سال گذشته متناسب با شرایط و منابع بانک‌های استان اعتبار خوبی در قالب کسب و کار‌های تبصره ۱۶ پرداخت شد و جایگاه استان در حوزه اشتغال ارتقا یافت.
وی افزود: تعهد اشتغال استان طی سال گذشته بیش از ۱۳ هزار مورد بود که اقدامات خوبی در این زمینه انجام شد و گزارش آن از طریق رسانه‌ها در اختیار مردم قرار گرفت.
وی با بیان اینکه عملکرد برخی از دستگاه‌ها از جمله بسیج سازندگی در زمینه ایجاد اشتغال خوب و قابل تقدیر است، گفت با وجود اینکه هنوز منابع امسال اعلام نشده، اما برخی دستگاه‌ها مانده تبصره ۱۶ سال گذشته را جذب کردند و اشتغالزایی خوبی انجام دادند.
مدیرکل سرمایه گذاری استانداری بیان کرد: تعهد اشتغال بسیج سازندگی ۷۸۰ مورد بود، اما هزار و ۳۲۴ فرصت شغلی ایجاد شد با این وجود، برخی دیگر از دستگاه‌ها عملکرد خوبی در حوزه اشتغال نداشتند.
ضامن فر عنوان کرد: البته همکاری برخی از واحد‌های بانکی در زمینه اشتغال هم مناسب نبود و اعلام کردند که بانک‌های مرکزی آن‌ها چیزی به آن‌ها ابلاغ نکرده است.
وی با تاکید بر اینکه آمار اشتغال واقعی ارائه شود، گفت: دستگاه‌هایی که عملکرد خوبی در زمینه اشتغال نداشتند باید نسبت به انجام تعهدات خود و ثبت آن در سامانه رصد تا جلسه آتی اقدام کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین