تاریخ انتشار:۰۹:۱۰ - ۰۷ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: نشست هم اندیشی (رویداد بزرگ علمی دنا) به همت معاونت علمی و فناوری سازمان بسیج دانشجویی استان با حضور جانشین فرماندهی سپاه فتح، مسئولان استانی و دانشگاهی در دانشگاه یاسوج برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، نشست هم اندیشی (رویداد بزرگ علمی دنا) به همت معاونت علمی و فناوری سازمان بسیج دانشجویی استان با حضور جانشین فرماندهی سپاه فتح، مسئولان استانی و دانشگاهی در دانشگاه یاسوج برگزار شد.

 در ابتدای این نشست دکتر کرمی ریاست دانشگاه یاسوج به ایراد سخن پرداختند. در ادامه پاکیزه معاونت علمی و فناوری سازمان بسیج دانشجویی استان از ضرورت برگزاری رویداد، اهداف و نحوه برگزاری گفتند.

نشست هم اندیشی رویداد بزرگ علمی دنا برگزار شد+ عکس

 در این نشست دکتر رئوف مدیرکل صدا و سیما استان به ارتباط گسترده دانشجویان با نهادهایی همانند بسیج دانشجویی اشاره کرد و اذعان کرد: در عمل بسیج دانشجویی خواسته با ایجاد کردن ارتباط بین دانشگاه و دستگاه های اجرایی ایده هایی را مطرح کند.
وی به نشست های متداول برای هرچه با شکوه تر شدن این رویداد اشاره کرد و افزود: این جلسه ابتدایی است و با برگزاری جلسات دیگر کار می توان ایده برگزاری این رویداد را پخته تر و بهتر کنیم.

همچنین عزت خواه مدیر کل آموزرش و پرورش استان در این نشست عنوان کرد: اگر بتوانیم مسیر را سریع تر بپیماییم کار بهتر پیش می رود.
وی گفت: این رویداد علمی کار بسیار پسندیده ای است‌ که می تواند تحول را در استان ایجاد کند و با شنیدن نام رویداد به خود بالیدم و هر چه بتوانیم ایده های دانشجویی را به سمت تجاری سازی پیش ببریم بیشتر میتوانیم از این ایده ها بهره ببریم.

در ادامه این نشست سعادت صالحی مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان بیان داشت: یک مطالبه تخصصی و علمی در این رویداد وجود دارد و آن این است که می تواند مسائل استان را حل بکند و راهگشا باشد.

نشست هم اندیشی رویداد بزرگ علمی دنا برگزار شد+ عکس
وی گفت: رهبر معظم انقلاب بیان داشتند که نباید از ماراتن علمی جهان عقب بیفتیم و اگر بخواهیم کشور را از مشکلات و آسیب ها در امان بداریم باید از نظر علمی پیشرفت کنیم.
مسئول بسیج دانشجویی استان خاطر نشان کرد: این رویداد نباید صرف دادن ایده کار پیش برود بلکه ایده در این رویداد ها باید بارور شود و کسانی که طرح و ایده دارند بیایند و ایده انها کارشناسی بشود و اگر صرفه اقتصادی داشته باشد این موضوع باید پیگیری شود.

نشست هم اندیشی رویداد بزرگ علمی دنا برگزار شد+ عکس

در این نشست هم‌اندیشی دکتر مهدوی مطلق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_ بیان کرد: سال‌های سال ما آرزوی این را داشتیم که در محافل دانشجویی استارت چنین اقداماتی‌ زده بشود و این اقدام ارزشمند بسیج دانشجویی استان، افق‌های جدیدی را فرا روی جریان فعال دانشجویی استان قرار خواهد داد.
وی گفت: امروز ما در استان از خلاء مسأله محوری مبتنی بر نگاه علمی برای حل مسائل رنج می‌بریم که دولت سیزدهم توجه خاصی را به این مقوله داشته و دارد، دنبال می‌کند و این رویداد می‌تواند به دولت در این خصوص کمک کند.

 در ادامه این نشست سرتیپ دوم پاسدار مصطفی مثنوی جانشین سپاه فتح در این نشست عنوان کرد: تشکر می کنم از بسیج دانشجویی که همیشه در تکاپو و فعالیت است.
وی با اشاره به اینکه پیوند بین دانشگاه و صنعت برقرار است و این نشان دهنده این است که بسیج دانشجویی در مسیر درستی گام بر می دارد‌؛ گفت: موضوعاتی که مطرح شده همه نظام مسائل استان نیست بنا بر این است که ما بتوانیم یک گره ذهنی را باز کنیم.
جانشین فرماندهی سپاه فتح استان به برگزاری مثمر ثمر این نشست ها اشاره داشت و خاطرنشان کرد: باید این نشست ها ادامه داشته باشد تا بتوانیم ایده های برتر را به سمت تجاری سازی پیش ببریم.

نشست هم اندیشی رویداد بزرگ علمی دنا برگزار شد+ عکس

در این جلسه همچنین مسئولین استانی و دانشگاهی از جمله دکتر مبشری ریاست کمیته امداد، دکتر بی‌نیاز ریاست دانشگاه پیام نور، دکتر حسینی نیک ریاست دانشگاه فرهنگیان، دکتر کیانی معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد یاسوج به ایراد سخن پرداختند.

به گفته پاکیزه دبیر علمی رویداد دنا، این رویداد قرار است در تاریخ ۲۲ و ۲۳ آذرماه امسال برگزار شود. وی افزود ایده پردازان میتوانید با مراجعه به سایت زیر ثبت نام و ایده های خود را از تاریخ ۸ آبان تا ۹ آذر بارگذاری نمایند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین