کد خبر: ۲۱۴۸۰
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۱۷ - ۰۷ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: در نبود تاجگردون، اکثریت لیدرهای او و بخشی از لیدرهای حسینی ها دنبال گزینه کارآمد وعملگرا خواهند رفت. این یک واقعیت اجتناب‌ناپذیر است. ناصر حسینی و جعفری از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار نیستند. ناصر حسینی در دوره نمایندگی خود عملکرد ضعیفی داشته است و جعفری چهره ای تکراری است که بارها نامزد نمایندگی این حوزه بوده است، اما هر بار شکست خورده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصردنا- یادداشت دریافتی: در انتخابات مجلس یازدهم، حوزه انتخابیه گچساران و باشت یکی از حوزه های مهم و پر رقابت خواهد بود. این حوزه به دلیل وجود منابع نفت و گاز و همچنین وجود چهره های سیاسی مطرح، همواره مورد توجه بوده است. جریان ها و شخصیت های مختلفی در این انتخابات حضور دارند. در این گزارش، به بررسی احتمال پیروزی نامزدهای این حوزه می پردازیم.

سید قدرت حسینی، نماینده اسبق حوزه انتخابیه گچساران و باشت، از جمله چهره هایی است که احتمال رد صلاحیت او وجود دارد. او قبلا طعم تلخ رد صلاحیت را چشیده بود و احتمالا در این دوره نیز رد صلاحیت شود.

حتی اگر قدرت حسینی تایید صلاحیت شود، احتمال پیروزی او در انتخابات کم است. او به دلیل عملکرد ضعیف خود در دوره نمایندگی، محبوبیت زیادی در بین مردم ندارد. قدرت حسینی در دوره نمایندگی خود عملکرد ضعیفی داشته است. او تلاش کرد تا اعتبارنامه تاجگردون را رد کند، که این امر باعث ایجاد تنش بین او و تاجگردون شد. او همچنین در حوزه انتخابیه خود منفعل بوده و عملکرد ضعیفی داشته است. به عنوان مثال، او نتوانسته است مشکلاتی مانند بیکاری و فقر را در این منطقه حل کند.

عملکرد منفی افراد نزدیک به قدرت حسینی نیز می تواند بر محبوبیت او تأثیر بگذارد. برادر او، سید ناصر حسینی، در دوره نمایندگی خود عملکرد ضعیفی داشته است. علاوه بر این، استاندار که نزدیک به قدرت حسینی است، نیز عملکرد ضعیفی داشته است.

غلامرضا تاجگردون، نماینده سابق حوزه انتخابیه گچساران و باشت، نیز از جمله چهره هایی است که احتمال رد صلاحیت او بسیار زیاد است. او در دوره نمایندگی خود حواشی زیادی داشت. او متهم به فساد مالی و سوء استفاده از قدرت شد. اعتبار نامه او همچنین درمجلس دوازدهم به دلیل تخلفات مختلف رد شد. 

جعفری چهره ای تکراری است که بارها نامزد نمایندگی این حوزه بوده است، اما هر بار شکست خورده است. او همچنین به عنوان یک چهره سیاسی محافظه کار، شانس کمی برای جلب نظر رای دهندگان جوان و تحصیل کرده دارد.

علاوه بر این، با وجود گزینه قدرتمند از بویراحمد گرمسیر، شانس جعفری برای پیروزی در این حوزه نیز کاهش می یابد. این گزینه قدرتمند می تواند رای دهندگان گچساران و باشت را جذب کند و مانع از پیروزی جعفری شود.

با توجه به دلایل ذکر شده، احتمال پیروزی جعفری در انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت بسیار کم است.

از این رو زینال زاده، به عنوان یک گزینه کارآمد و تحصیل کرده، شانس اول نمایندگی گچساران و باشت خواهد بود. او دارای سوابق اجرایی خوبی در حوزه های مختلف اجرایی است و تحصیلات عالیه دارد. علاوه بر این، او به عنوان یک چهره سیاسی میانه رو، شانس بیشتری برای جلب نظر طیف گسترده ای از رای دهندگان دارد.

فولادی، زارع پور، و محمد پور نیز گزینه های دیگری هستند که شانس پیروزی دارند. فولادی دارای سوابق اجرایی خوبی در حوزه نفت و گاز است. او در شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی گاز ایران فعالیت داشته است. زارع پور یک چهره سیاسی اصلاح طلب است. او در دوره مدیرکلی آموزش و پرورش عملکرد نسبتاً خوبی داشته است. محمد پور یک چهره سیاسی اصولگرا است. 

در نبود تاجگردون، اکثریت لیدرهای او و بخشی از لیدرهای حسینی ها دنبال گزینه کارآمد وعملگرا خواهند رفت. این یک واقعیت اجتناب‌ناپذیر است. ناصر حسینی و جعفری از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار نیستند. ناصر حسینی در دوره نمایندگی خود عملکرد ضعیفی داشته است و جعفری چهره ای تکراری است که بارها نامزد نمایندگی این حوزه بوده است، اما هر بار شکست خورده است.

مردم گچساران و باشت دارای دنیایی از مشکل و آرزو هستند. آنها به یک نماینده کارآمد و عملگرا نیاز دارند که بتواند مشکلات آنها را حل کند. زینال زاده یکی از گزینه هایی است که می تواند این نیازها را جواب بدهد. این امر شانس او برای پیروزی را افزایش می دهد.

با توجه به موارد ذکر شده، می توان نتیجه گرفت که احتمال پیروزی زینال زاده در انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت بسیار زیاد است. او به عنوان یک گزینه کارآمد و تحصیل کرده، از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار است. علاوه بر این، در نبود تاجگردون، اکثریت لیدرهای او و بخشی از لیدرهای حسینی ها نیز از او حمایت خواهند کرد. بنابراین، شانس پیروزی زینال زاده برای نمایندگی گچساران و باشت بسیار زیاد است.

این یادداشت ارسالی از مخاطبان پایگاه خبری عصر دنا است که این سایت آن را تایید یا تکذیب نمی کند.

 این پایگاه خبری آماده دریافت و انتشار هر گونه جوابیه در رابطه با این گزارش یا یادداشت می باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
شتر در خواب بیند. چ تحلیل بی منطقی
زینال زاده فقط در بین بویر احمد گرمسیر رآی دارد و در بقیه این دو شهرستان کمتر از 1000 رآی دارد

مطمئن باشید زینال زاده هرگز رنگ مجلس رو نخواهد دید. ن این دور و نه اینده
زهرا نعمت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
خاک تو سرتون با این تحیلیلتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
زینل زاده رای در باشت ندارد کسی که هیچ رای در باشت ندارد احتمال قبولی صفر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
مطمئن باشید برنده این دور انتخابات حتی اگر آقای دکتر تاجگردون هم نباشد نه جعفری نه زینل زاده نه خانواده حسینی نخواهد بود
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
اگر تاجگردون تایید شد هیچکس رد صلاحیت نمی شود
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
فقط ریحان محمد پور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
درنبودتاجگردوم فقط جعفری مردپاک وبااخلاص زینل زاده من خومجلس نیبینه
دنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
حسینی تا پایان انتخابات در صحنه نمی ماند و به نفع برنده کنار میرود البته بجز تاج دیگه به نفع بقیه کنار خواهد رفت و در کل حسبنی ها را ناصرخان تمام کرد برای همیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
کر وری تیم همش ویک بترن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
مرد مخلص مرد عمل محمدپور گره از کار جوانها باز میکنه خدا خیرش بده دعای خیر مردم پشت سرش
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین