تاریخ انتشار:۰۷:۰۹ - ۰۷ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: جولان سگ های ولگرد در حاشیه و در دل شهر دهدشت به موضوعی جدی تبدیل شده است که می طلبد متولیان نگاهی ویژه به این مسئله داشته باشند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، اینجا در شهر دهدشت روز و شب، محله و خیابان فرقی ندارد و در هر ساعتی از شبانه روز می‌توان حضور سگ‌های ولگرد را در نزدیکی خود احساس کرد.

آنچه بنظر می‌رسد متولیان امر تاکنون چاره و راهکاری برای این مشکل که قطعاً روز به روز بزرگ‌تر می‌شود نداشته و ساده از این موضوع عبور می‌کنند.

این در حالی است که با افزایش زاد و ولد و رشد جمعیت این حیوان با مشکل کمبود غذا روبرو می‌شود و حضور سگ‌های ولگرد در محلات مسکونی و پارک‌ها بوضوح پررنگ‌تر خواهد شد.

جولان سگ های ولگرد در شهر دهدشت/ شهرداری پیگیری کند

همچنین برخی شهروندان با تفکر دادن غذا به این حیوانات باعث آسیب به روند طبیعی حیات آنها و تهدیدی جدی از نظر آسیب و بیماری نیز برای شهروندان می‌شوند.

این موضوع در حالی است که چندین مورد گاز گرفتگی و انتقال بیماری در سطح کشور توسط شبکه‌های بهداشت و درمان گزارش شده است.

در این راستا می‌طلبد شهرداری دهدشت با نگاهی اصولی و کارشناسی شده و بدون اقدام به کشتار نسبت به کنترل جمعیت سگ‌ها اقدام کند

منبع: مهر
برچسب ها: دهدشت ، سگ های ولگرد
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین