تاریخ انتشار:۰۶:۳۹ - ۰۷ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه گفت: با متخلفان انتخاباتی برخورد شدید صورت خواهد گرفت و اگر مسؤلی بازداشت شود تا بعد از انتخابات در بازداشت خواهد بود و نمونه رأی او به وزارت کشور و دفتر ریاست جمهوری ارسال می‌شود که نتواند در این سِمَت بماند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فارس: حجت‌الاسلام علی سعیدی در آیین تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید این شهرستان، به بررسی مسئول در تراز حکومت اسلامی از دیدگاه قرآن کریم پرداخت و اظهار کرد: از دیدگاه اسلام و قرآن، منصب در جامعه اسلامی به عنوان یک امانت تلقی شده است.

رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه افزود: لذا مسؤولان جمهوری اسلامی این مسئولیت را یک امانت بدانند که روزی از آن‌ها سوال خواهد شد.

وی با بیان این‌که مسئولیت باید به اهل آن سپرده شود گفت: کسانی این شرایط را دارند که امین، توانا، حفیظ و تخصص لازم را داشته باشند، صرف تعهد و ایمان کافی نیست اگر متخصص نباشد کار را خراب می‌کند.

حجت‌الاسلام سعیدی از امر به‌ معروف ونهی از منکر به عنوان  دیگر شاخصه مدیر در تراز جمهوری اسلامی نام برد و تصریح کرد: متاسفانه امروز این مهم فقط در یک کلمه به صورت زبانی خلاصه شده که حجاب خود را رعایت کنید، این اشتباه است و مسؤولان باید به صورت عملی و نه در گفتار، حق را حمایت و منکر را نهی کنند.

وی بیان کرد: در عزل و نصب‌ها افراد وظیفه‌شناس، مومن و خادم به ارزش‌های اسلام انتخاب شود، سلیقه‌های خارج از مسئولیت اسلامی لحاظ نشود.

رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه وظیفه این دستگاه را تأمین امنیت حوزه قضایی عنوان و با توجه به حساس بودن کهگیلویه در بحث انتخابات، در هشدار به مسؤولان و اداراتی که به هر طریقی، رفتار خلاف مقتضای قانون و ایجاد موج و اخلال در نظم امنیت شهرستان ایجاد کنند گفت: با این افراد به شدت برخورد خواهد شد و اگر مسؤلی بازداشت شود تا بعد از انتخابات در بازداشت خواهد بود و نمونه رأی او به وزارت کشور و دفتر ریاست جمهوری ارسال می‌شود که نتواند در این سِمَت بماند.

وی از فرماندار سابق کهگیلویه به عنوان فردی مومن، متقی، انقلابی، جهادگر و دلسوز نام برد و بیان کرد: گاهی اوقات برخی از اقتضائات سیاسی طلب می‌کند مسئولیتی تغییر کند و این تغییر دلیل بر نبود شایستگی مدیر قبلی نیست.

حجت‌الاسلام سعیدی هم‌چنین فرماندار جدید را فردی مومن، انقلابی و پای کار خواند و اظهار کرد: جامعه اسلامی ثمره خون شهداست انتظار داریم قوی‌تر از گذشته به جامعه اسلامی خدمت کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین