تاریخ انتشار:۲۱:۳۰ - ۰۳ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: با حضور خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور، سالن سینما سیمرغ سی سخت گشایش یافت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، درمراسم افتتاح سالن سینمای سی سخت مرکز شهرستان دنا، اصحاب رسانه و جمعی از مسولان کشوری و استانی حضور داشتند.
خراغی رئیس سازمان سینمایی کشور در این مراسم در خصوص وضعیت سینمای یاسوج گفت: مشکل زمین سینما پردیس شهر یاسوج حل شده و به زودی کلنگ زنی خواهد شد.
احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در خصوص سالن‌های سینمایی استان گفت: در توافق سال گذاشته با سازمان سینمایی کشور و استانداری استان قرار بود دو سینما تا امسال در استان افتتاح شود که این مهم امروز انجام شد.
احمد زاده در خصوص پردیس سینمایی یاسوج هم گفت: تعهد ما اهدا زمین بود که انجام شد و ادامه کار و ساخت آن به عهده وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

پارسا شعبانی فرماندار دنا هم با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد دارای استعداد‌های علمی هنری و فرهنگی فراوانی است که شاهد شکوفایی آن‌ها در عرصه‌های مختلف کشوری و برون مرزی هستیم گفت: بدون شک با نگاه ویژه وزارتخانه متبوع، شکوفایی آن‌ها دوچندان می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین