تاریخ انتشار:۲۱:۲۷ - ۰۳ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: در چند ماه اخیر کمیاب شدن شیرخشک در برخی داروخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد، باعث گلایه مردم این استان شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علی شهروند یاسوجی می‌گوید: کمیاب شدن شیرخشک از یک طرف و گران شدن آن نسبت به سال گذشته دیگر مشکلی است که ما را کلافه کرده است.
برخی از متصدیان داروخانه‌های یاسوج هم می‌گویند: هفته‌ای یک کارتن ۲۴ تایی شیرخشک توسط شرکت‌های پخش توزیع می‌شود و ما هم باید آن‌ها را به صورت تکی با کد ملی به مردم دهیم.
مدیر توزیع شیرخشک معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این خصوص می‌گوید: در چند ماه به علت کاهش تولید شیرخشک در کشور، مشکلاتی در سراسرکشور ابجاد شده است.
یاری پور اضافه کرد: این شیرخشک‌ها اغلب از نوع رژیمی هستند و والدین می‌توانند با مشورت پزشک سایر شیرخشک‌ها را جایگزین کنند.
وی گفت: هم اکنون ۱۲۵ داروخانه در استان وجود دارد که برخی از داروخانه‌های منتخب در استان توزیع شیرخشک بین آن‌ها انجام شده و باید هنگام توزیع آن را در سامانه تیک تاک ثبت کنند.
وی افزود: از ۲۰ مهرتوزیع این شیرخشک‌ها باید ثبت شود و همکاران ما در معاونت غذا هم اکنون درحال رصد این کار هستند.
یاری پور ادامه داد: تاکنون ۱۰ داروخانه در استان به علت تخلف در نحوه توزیع و عدم ثبت در سامانه به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

برچسب ها: شیر خشک
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.