تاریخ انتشار:۱۵:۴۱ - ۰۱ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: فرماندار گچساران گفت: این کارخانه اشتغالزایی ۳۰ نفر بصورت مستقیم و حدود ۲۰۰ نفر بصورت غیرمستقیم را ایجاد کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

احسان عسگری معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در آئین افتتاح کارخانه فرآوری گیاهان دارویی اکسیر سبز سربیشه گچساران گفت: برای استان سه محور در حوزه های مختلف تعریف کردیم که در راستای توسعه استان موثر است.

وی بیان کرد: با توجه به اقلیم کهگیلویه و بویراحمد در خصوص گیاهان دارویی، از یک برند خوب و ظرفیت بالایی  در استان بهره مند هستیم.

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امروز شاهد افتتاح فاز اول کارخانه گیاهان دارویی در گچساران هستیم و فازهای بعدی آن نیز در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

عسگری عنوان کرد: قول های دولت سیزدهم به مردم در حال تحقق یافتن است.

وی گفت: در این دولت تحولات اقتصادی استان بسیار چشمگیر است و تعدادی از طرح هایی که از سنوات گذشته تکمیل نشده بودند در این دولت در حال تکمیل است.

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیشرفت فیزیکی خوب برخی از طرح های مهم استان خاطرنشان کرد: پترو پالایشگاه دهدشت به زودی کلنگ زنی می شود، کارخانه قند یاسوج نیز با تلاش ستاد اجرایی امام استان در کمتر از دوسال به بهره برداری رسید.

عسگری بیان کرد: این کارخانه از نگاه مردم استان متفاوت تر است زیرا جز اولین کارخانه های این استان بوده است.

وی افزود:کارخانه شهد ناب پس از ۱۵ سال تعطیلی در حال خرید سیب های کشاورزان در یاسوج بوده و تمام اینها نشان از شکوفا شدن اقتصاد در استان است.

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تمام اینها در کالبد طرح هدفمند اقتصادی است و استات در مسبر خوبی قرار گرفته است.

گامی دیگر از دولت سیزدهم در راستای اشتغال جوانان گچساران

روانبخش دیهیم خوب در آئین افتتاح کارخانه فرآوری گیاهان دارویی اکسیر سبز سربیشه گچساران گفت: کارخانه فرآوری گیاهان دارویی اکسیر سبز سربیشه توسط ستاد فرمان امام در گچساران افتتاح شد.

وی بیان کرد: این کارخانه با سرمایه گذاری ۱۳۰ میلیارد تومان در مساحت ۹۰ هزار مترمربع و فضای مسقف حدود ۶ هزار متر مربع دایر شده است.

فرماندار گچساران تصریح کرد: این کارخانه اشتغالزایی ۳۰ نفر بصورت مستقیم و حدود ۲۰۰ نفر بصورت غیرمستقیم را ایجاد کرده است.

دیهیم خوب عنوان کرد: این کارخانه شامل بخش هایی نظیر واحد شستشو، خشک کن و بوجاری، خط تولید ادویه، خط تولید بالک بسته بندی در حجم بالا، خط تولید دمنوش و آزمایشگاه کنترل کیفی و واحد تحقیقی و توسعه است.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: ظرفیت تولید و فرآوری و بسته بندی این شرکت ۷۹۰ تن انواع گیاهان دارویی به صورت بسته بندی در حجم بالا ، ادویه و دم نوش برآورد شده است.

دیهیم خوب بیان کرد: با توجه به زیرساخت های موجود قابلیت افزایش تولید به میزان ۱۲۵۰ تن در سال را دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین