تاریخ انتشار:۱۴:۲۵ - ۰۱ آبان ۱۴۰۲
عصر دنا: حسین رضوی نژاد رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این میزان هیزم قاچاق در منطقه جنگلی مختار شهرستان بویراحمد کشف و ضبط شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

وی بیان کرد: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد یک دستگاه وانت نیسان حامل این هیزم قاچاق را توقیف کردند.

رضوی نژاد اظهار داشت: فرد دستگیر شده با تخریب جنگل و قطع شاخه ها، قصد تولید ذغال برای فروش را داشت که  توسط ماموران یگان امداد شهرستان بویراحمد دستگیر شد.

وی افزود: این قاچاقچیان به صورت تیمی به مناطق مختلف طبیعت استان کهگیلویه وبویراحمد می روند و دست به قطع گسترده درختان برای تهیه ذغال می زنند.

رضوی نژاد گفت؛از مردم استان انتظار میرود دست از تخریب عرصه های منابع طبیعی بردارند و همچنین انتظار میرود در صورت مشاهده هرگونه تخریب وتصرف عرصه های منابع طبیعی سریعا با تلفن رایگان ۱۵۰۴یا ۱۳۹این اداره را اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن از هرگونه تخریب وتصرف در عرصه های منابع طبیعی جلوگیری شود.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین