کد خبر: ۲۱۴۲۷
تعداد نظرات: ۳۵ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۲۹ - ۳۰ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: یک مسئول چه ویژگی‌هایی باید داشته باشدکه شما راضی شوید؟ چه معجزه‌هایی باید بیاورد تا برخی رسانه‌های معدود‌ و وابسته به باند‌های سیاسی دست از بهانه‌های بنی اسرائیلی خود بردارند؟ شق القمر شما را راضی می‌کند؟
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا- یادداشت دریافتی: این روز‌ها رسانه‌ها و باند‌های سیاسی دست از سردانشگاه علوم پزشکی بر نمی‌دارندو بدون دلسوزی به جنگ خطرناکی با سلامت مردم رفته اند!

سوال اساسی اینجاست که تا کجا این حملات اغلب ناجوانمردانه و مغرضانه ادامه خواهدداشت، آیا ساختار‌های معیوب این دانشگاه یک شبه مرتفع می‌شود؟ چه کسی بهتر از سرپرست فعلی را در نظر دارند که مشکلات بنیادی این سازمان عریض و طویل را رفع کند؟

اگر از خود چنین سوالی نپرسیده اید آیا به وجدانهایتان هم رجوع نکرده اید که این هجمه‌های اغلب غلط و ناجوانمردانه شما نتیجه‌ای جز بی ثباتی وعدم پیشرفت و مرگ هم استانی هایمان نخواهد داشت؟

یک مسئول چه ویژگی‌هایی باید داشته باشدکه شما راضی شوید؟ چه معجزه‌هایی باید بیاورد تا برخی رسانه‌های معدود‌ و وابسته به باند‌های سیاسی دست از بهانه‌های بنی اسرائیلی خود بردارند؟ شق القمر شما را راضی می‌کند؟

در غرض و کینه ورزی و حسادت برخی شکی نیست چرا که تمام مردم شاهد رشادت و مدیریت بی نظیر دکترجاودان سیرت درجنگ کرونا بودند، ولی این‌ها وقیحانه تمام آن رشادت رامنکر می‌شوند!

در اوج بحران کرونا وقتی عده‌ای برای حب ریاست سنگ اندازی می‌کردند و با جان مردم بازی می‌کردند، ولی جاودان سیرت بدون توجه، تنها برای نجات جان مردم استان ازخودو خانواده اش گذشت و به یاری مردم رفت و در کنار آن خدمات، آوینی وار فرهنگ و قلم را نادیده نگرفت و درج خاطرات کرد.

ولی برخی رسانه‌ها وقیحانه آن همه رشادت را نادیده گرفتن و منکرآن جانفشانی شدند! مثلا جاودان سیرت طی مدت کوتاهی در کمبود شدید پزشک، بیش از ۶هزاربیمار را درمان و ویزیت کرد و توانست اکثریت مطلق آن‌ها را از مرگ نجات دهد، ولی بالاترین ویزیت پزشکان وقت به صد بیمار نمی‌رسید!

تا همین اواخر هر روز تجمعات پرستاری و نیرو‌های خدماتی و مطالبات بر زمین مانده را شاهد بودیم.

این مدت کوتاه آیا ندیده یا نشنیده ایدکه ظلم ناتمام شرکت‌های خدماتی و مدیریت فشل سابق را جاودان سیرت سر و سامان داد و تمام نیرو‌های خدماتی و حراستی را از زیر این ظلم بیرون کشید و دست واسطه‌ها را قطع کرد و آن‌ها را مستقیم زیر نظر دولت برد تا دیگر حق و حقوقشان پایمال نشود؟

یک بیمارستان دهدشت وجود دارد و یک اتاق عمل با هیچ امکاناتی و هزاران بیمار منتظر! اگر در دوره‌های قبل روزی یک آجر هم روی هم می‌گذاشتند مشکلات اساسی آن بیمارستان و مردم رفع می‌شد که نکردند! و جاودان سیرت بدون هیاهو و جنجال رسانه‌ای شروع به رفع این مشکل از جمله فعال نمودن پروژه زایشگاه بیمارستان دهدشت و اورژانس قلب بیمارستان امام سجاد یاسوج و... نمود.

اجازه دهید یک موردرا پوست کنده برایتان بگویم اگر برخی مدیران در علوم پزشکی تغییر یا ریشه کن نشوند هرگز هلیکوپتر به این استان نخواهد آمد! کمی ریشه برخی غرض ورزی‌ها را فاش کنیم، مثل همین انتصابات اخیر در اورژانس!

مردم شما میدانید هلیکوپتر نداریم و در حادثه مصدومیت یک کوهنورد و یک محیطبان در دنا هرتلاشی مدیران ارشد استانی کردند و از مسئول سابق استانی خواستند یک درخواست کتبی برای اعزام هلیکوپتر داشته باشد، زیر بار نرفت و اینگونه به نظر می‌رسید که یک مسئول علوم پزشکی مسئولیت پذیرنیست و نجات جان یک انسان و یک هم استانی تااین حد برایش بی ارزش است که یک نامه هم نمی‌نویسد؟

در همین اورژانس سیستم مدیریتی را بسته بودند و گروه برای خود تشکیل داده بودند، این چیز‌ها را نباید گفت که دل مردم را به درد بیاوریم و رسانه‌ای که از قضا فامیل برخی از این افراد هم هست مغرضانه قلم بزند! ولی از آن جهت باید گفت که برخی حیا ندارند و هر تهمتی میزنند، لازم است ذاتشان برملا شود.

قصه جان مردم است و ساختار سراپا معیوب علوم پزشکی، که جاودان سیرت در تلاش است این مشکلات و این ساختار اصلاح شود و آن‌هایی که برای خودشان بساط و مافیایی داشتند قطعا بهشان برخورده و هی حاشیه سازی می‌کنند.

آیا جاودان سیرت نمی توانست برای رضایت فلان نماینده فلان مدیر را عزل نکند؟ آیا نمیتوانست برای انتصاب فلان مدیر ارشد دانشگاه رضایت نمایندگان را جلب کند؟ قطعا می‌توانست، ولی چنین نکرد و هدفش اصلاح ساختار معیوب دانشگاه بود، نه سیاسی سالاری و باندبازی، هدفش سلامت و جان مردم است نه رضایت جریانات سیاسی، هدفش برچیدن بساط باندبازی و اختلال در سیستم خدمات رسانی به مردم بود و همین اقدامات توسط وی عامل این حملات است.

ریشه‌ای امیدواریم به وجدانتان رجوع کنید و فقط منتقد باشید و دست از این حملات ناجوانمردانه بردارید.
نیرویی مانند سعید جاودان سیرت برای این استان ارزشمند است، به مردم اگر رحم نمی‌کنید به سلامت خانوادهایتان رحم کنید.

در این استان آنقدر مشکلات هست و آنقدرکم کاری و بی رغبتی به خدمت موج میزند، کمی هم به آن سمت بروید شاید مشکلی از مشکلات ملت برداشته شود، اینجا فقط دارید با جان مردم بازی می‌کنید برای منافع عده‌ای محدود!

 

این یادداشت ارسالی از مخاطبان پایگاه خبری عصر دنا است که این سایت آن را تایید یا تکذیب نمی کند.

 این پایگاه خبری آماده دریافت و انتشار هر گونه جوابیه در رابطه با این گزارش یا یادداشت می باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۵
پرستار
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
برادر عزیز ،نمیخایم کاری کنه فقط فقط شبانه روز گوشش تو دست روشنفکر و بقیه نباشه،انتصاباتش بر اساس شایستگی باشه،ما کادر درمان داریم میبینیم نه توی خبرنگار که از بیرون داری یکیو بزرگ میکنی،بیا بیمارستان جلیل ببین شبانه روز دارن رییس و مدیر عوض میکنن تو میدونی ی رییس جابجا کردن چه عواقبی داره؟نه نمیدونی...
عدالت
|
Netherlands
|
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
جاودان سیرت با حمایت روشنفکر آمد ولی به روشنفکر خیانت کرد
برعلیه حرف غلام نژاد که گفت یه گونی برنج آوردنش ولی واقعا نتونست همان گونی رو هم جابجا کنه
وحدت نژاد،رئیس سابق اورژانس استان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
سلام و خسته نباشید خدمت شما و جمیع همکرانتون.
شما دم از جوانمردی و بی غرضی میزنید ولی متاسفانه ناجوانردانه و مغرضانه قلم میزنید.
بنده هم معتقدم جناب دکتر جاودان سیرت انسانی اخلاق مدار، مردمی و قهرمان کرونا بوده و هست. این بازی های سیاسی که همیشه بوده و هست چه ربطی به بنده داره؟؟!!!
بنده به مدت ۳۳ ماه مدیر اورژانس استان در دوره های مختلف بودم و همه روسا و اعضاء هیات رئیسه برای من محترم هستند و انصافا همه هم دغدغه سلامت مردم را داشتند. بالاخره هر مدیریتی یه عمری داره، موروثی که نیست. بنده از همون روزی هم که اومدم فکر چنین روزی را داشتم. پس خواهشا ما را وارد بازی های سیاسی و جنگ زرگریتون نکنید، هرجا هم نیاز باشه پاسخگوی عملکردم هستم.
اما در مورد بالگرد اول اینکه این نوید را بدم با پیگیریهایی که در دوره بنده انجام شد و همچنین حمایتهایی که اورژانس کشور و جناب دکتر جاودان سیرت داشتند با شرکت هلیکوپتری هلی آریا به توافق رسیدیم و قراره با تقبل ماهی سه میلیارد تومن در ماه یک بالگرد بل ۲۱۲ وارد استان شود.
اما در مورد نامه درخواست بالگرد که واقعا صحت نداره و پیشنهاد می کنم جزئیات را از مدیرکل محترم بحران استان بپرسید ما چنین درخواستی را برای EOC کشور و هلال احمر استان تنظیم کردیم ولی متاسفانه شرایط جوی و بوروکراسی های بین سازمان نهایتا موجب شد که علی رغم تشکیل جلسه در دفتر مدیر کل بحران با حضور مدیرکل محیط زیست اسنان، مدیرکل حراست استان، معاون عملیات هلال احمر استان به نتیجه نرسد و نهایتا با همت محیط بانان، عزیزان هلال احمر و اورژانس مشکل مرتفع شد.
در آخر برای شما آرزوی کمی انصاف و برای سلامت مردم و در راس جناب دکتر جاودان سیرت و سایر عزیزانی که دغدغه سلامت مردم را دارند آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.
ضمنا فرصت کردین عملکرد بنده در ۳۳ اخیر را یه مطالعه بفرمایید تا بیشتر متوجه بی انصافیتون شوید.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار
وحدت نژاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
ضمنا واقعا اگر به آزادی بیانی که ذکر کردین اعتقاد دارید حتما جوابیه و یا بهتر بگم نظر بنده را در مورد خبرتون به دید عموم بزارید.
با تشکر
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
اگر واقعا شخصی شرایط رئیس دانشگاه شدن را ندارد از اول نباید وزارتخانه ابلاغ بزند و بعدا به بهانه شرایط کنار بگذارد .
پرستار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
با سلام
متاسفانه از زمانی که افسار مدیریت این استان به دست خبرنگاران و روزنامه نگاران کم تجربه که کمترین قواعد خبرنگاری رو هم تلمذ نکرده اند افتاد همین آش هست و همین کاسه
البته ساحت همه ی قلم بدستان جسارت نباشه
قصدم بی حرمتی به همه ی این عزیزان نیست
اما گاهی مطالبی در برخی سایتها و خبرگزاریهای این استان منتشر میشه که از لحاط ادبی و نگارشی هم از کمترین استاندارد ادبی و خبررسانی بهره ای نبرده
سایتهای خبری این استان قبل از اینکه در زمینه خبررسانی و اطلاع رسانی فعال باشند در زمینه ی تعصبات جانبدارانه از اشخاص مختلف قلم میزنند و خود مدیران و اذناب و اقارب آنها هم در این معضل دخیل اند و شبانه روز در حال تخریب یا تکریم مدیران این استان مشغولند
مایه ی تاسفه
عملکرد تمام مدیران برای مایی که در این دستگاه بیطرفانه مشغول به فعالیتیم کاملا مشهوده و نیاز به اطهارنظرهای غیر کارشناسانه ی دیگران نیست
میدونیم کی توان مدیریتی داشته و داره و کی ناتوان
پس خواهشا اینهمه تکریم و تخریب جهت دارانه رو تموم کنید
رزمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
درود به شرف دکترجاودان سیرت دکتر جاودان سیرت آرتش تک نفره هست خودش بتنهایی لشکری هست در تمام عمر مدیریتی نمونه بوده با حرفهای سخیف برخی ها ارزش دکتر جاودان سیرت پایین نمی آید بلکه در دلها جا میگیرد ای کسانی ک زیاده خواهی میخواستید اکنون دست شماها قطع شده از چه می‌نالید مگه قراره همه شماها را به مسئولیت بگمارند مگه حوزه سلامت جای باج خواهیست جمع کنید این بساط زیاده خواهی رو دکتر جاودان سیرت در مبارزه با فساد تاوان میده درمبارزه با زیاده خواهی برخی ها داره تاوان میده امید ما و دکتر جاودان سیرت به خداست چه باشد چه نباشد در ریاست مرد میدان هست باشرف و باشخصیت و بااصالت از طایفه سترگ گودسرابی گوسرویی .نسبت به گودرزی نسبت دیگر به تیرتاجی و شخصیتی ممتاز در بویراحمد است
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
می‌دانیم که چطور انتخاب شده اند، و میزان ناتوانیشون رو هم میدونیم
خخخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
شماها که اینهمه دم از عدالت می، زنید... مگه خبر ندارید آقای دکتر ج. س چقد بابنده های خدا بست و چون باخدامعامله نکرد به این روز افتاد...
دکتر غلام نژاد باهمه نقدها ولی خیلی خدایی تر عمل کرد. و خدا هم عزیزش کرد
شاهد
|
Germany
|
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
عرض ادب و احترام دارم و درود می‌فرستم برای نگارنده این مطلب که اینگونه و به درستی حقایقی را بیان کردن دوستان گرامی اشراف دارید که این استان شده سهم خواهی بین سیاسیون و نمایندگان و مجموعه لیدرهای این آقایون متآسفانه هیچ مدیری در امان نیست از این گروههایی که نام بردم برخی انتظار دارند سرایدارشان هم پست بگیره چرا؟چون فعال انتخابات هست برخی سی سال در علوم پزشکی کار کرده اند حالا یا مسئول بودند یا کارمند روزومه مشخصی هم دارند هنوز هم چانه زنی میکنند برای پست گرفتن خدا میداند دکتر جاودان سیرت اگر صادقانه و باچشم انصاف نگاه کنید شخصیتی کاریزما توانمند مهربان بااصالت و حق شناس هستند
امام حسین یه جمله زیبایی در کربلا دارد میفرماید اگر دین ندارید لااقل آزاده مرد باشید بنابراین سخیف حرف نزنیم سنگ اندازی بس است همه میدانند حوزه سلامت دستخوش انتخابات هست اما مدیری توانمند دارد که جلوی این تبعیض ها این فسادها این دغل بازیها ایستادند
مطلع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
درخواست بالگرد و بال ثابت از دانشگاه های علوم پزشکی همجوار همچنین درخواست بالگرد از هلال احمر در زمان فوریت فرآیندی وزارتی و مشخص دارد و ربطی به عدم همکاری مدیریت قبلی و فعلی اورژانس ندارد .در مورد محیط بان محترم جناب آقای د... هم چنین فرآیندی اجرایی فرم مخصوص درخواست بالگرد از هلال احمر پر و ارسال گردید تصمیم گیرنده نهایی اعزام بالگرد وزارت و تیم پروازی میباشد تمام مستندات .پیگیری ها و مکالمات صورت گرفته ضبط و قابل استناد میباشد. مطمئن باشید مجموعه عملیاتی و مدیریتی اورژانس ۱۱۵ استان دغدغه ای جز خدمت رسانی به مردم شریف این استان ندارند . در مورد بالگرد با توجه به نقش تاثیر گذار آن در نجات بیماران بالاخص کاهش مرگ و میر مادران باردار بعنوان شاخص سلامت حتما باید دوباره به استان برگردد و خوشبختانه با پیگیری های مجدانه ارکان مدیریتی استان بالاخص نماینده محترم ولی فقیه در استان . استاندار محترم استان . ریاست محترم دانشگاه معاون محترم درمان مدیریت قبلی و فعلی اورژانس و البته نقش تاثیر گذار مسئول اورژانس هوایی کمتر از یک ماه دیگر در استان مستقر خواهد شد
ناجی
|
Norway
|
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
چقدر راحت قضاوت میکنید و برای خودتان هر چی دلتان میخواهد میگوید از ریشه این مطلب مشکل داشت از شرق اومده به غرب رفتید و کاملا مشخص هست که کل این مطلب رو نوشتید تا خدمات ارزنده اقای وحدت نژاد را زیر سوال ببرید ، و برای کسانی که در سیستم باشن کاملا مشخصه اطلاعات که شما داده شده کار خود پرسنل بوده و به قصد تخریب اطلاعات دروغ به شما داده اند خوشبختانه تا جایی که من اطلاع دارم سیستم فوریت پزشکی مانند هلال ما دارای ضبط مکالمات هست و به راحتی میتوان ثابت کرد که سیستم اورژانس برای بالگرد درخواست و پیگری داشته یا نداشته و در پایان شما برادارن و خواهران رسانه را نصیحت میکنم وجدان و شرف خود و حرفه کاریتان را با هیچ چیز و برای هیچ کسی خدشه‌دار نکنید که قطعا چوب بی صدا خداوند را با صدای وحشتناک خواهند خورد
سلامت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
آخ بی خبر و خوت
اولا تیم یا بقول شما گروه مدیریت قبل که عوض نشده هیچ، تازه ریشه همه فتنه ها که یه نفر بود خوشبختانه کنده شد و ابلاغش لغو شد و بزودی ریشه های بیشتری هم خشکانده خواهد شد.
انتقادی که به رئیس قبل وارد بود اینه که باید کاری که مدیر فعلی کرد (لغو بجای ابلاغ یکی از معاونتهای اورژانس) قبلنا انجام می داد. قطعا با اقدام مدیریت فعلی اورژانس دیگر کمتر شاهد کارشکنی و حواشی خواهیم بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
اجازه دهید یک موردرا پوست کنده برایتان بگویم اگر برخی مدیران در علوم پزشکی تغییر یا ریشه کن نشوند هرگز هلیکوپتر به این استان نخواهد آمد!
نترس ریشه کن شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
انسان محترمی که فرمودید ریشه کن شد!!! پست و مقام که مادام العمر نیست،کسی ریشه کن میشه که کاری انجام نداده باشه که خدا و پیغمبر نکنه که مردم ازش راضی نباشه.نه کسی که کارایی که طی ۳۳ماه انجام دادن دیگه اورژانس استان به چشمش نمیبینه. هیچ وقت هم دغدغه ماندن رو نداشتن چون پاک دستی و درستکاری مهمه نه ماندن و کار نکردن

بودند کسانی که اتفاقا در همین اورژانس خیلی کارها میتونستن انجام بدن ولی هیچ کاری انجام ندادن جز تخریب بقیه ،که خدارو شکر برداشته شدن. اگه نمیدونی بدون که به این موارذ میگن ریشه کن کردن انسان های فاسد و بی فایده
ستاد اورژانس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
جان خودت زدی به کاهدون
ستاد اورژانس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
جان خودت زدی به کاهدون
ستاد اورژانس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
شما از آزادی بیان میفرمایید
بعد خودتون پیام های ارسالی را منتشر نمیکنید
همین یعنی مغرضانه و شخصی اعمال کردن اخبار بدون مستند برای مردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
ریشه کن کسی شد که بعد از ۳ سال دست لیسی و تخریب آخر به هدفش نرسید و الان هیچ جایی حاضر به پذیرشش نیستند.خخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
جان خودت زدی به کاهدون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
جان خودت زدی به کاهدون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
ندونسته یه حرفیو نزنید که همه درمورد صحت یا عدم صحتش میدونن و لازم ب گفتن شما نیست که بخواید کسی رو بد نشون بدید و خدا جای حق نشسته یه چیز کاملا مشخصیه ، صرفا جهت اطلاع تا الان هیچ مدیری ب اندازه آقای وحدت نژاد نبوده که فقط هدفش خدمت رسانی ب مردم باشه و اگر پیشرفتی هم تو حوزه فوریت حاصل شده بخاطر حضور ایشون بوده و با پیگیری هایی ک تو دوره جناب وحدت نژاد شده قول بالگرد رو دادن.
فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
جناب خبرنگار تو چی میدونی از علم پزشکی ک داری نظر میدی،تو خودتم داری از جنبه سیاسی موضع گیری میکنی...کاملا مشخصه ک هدفت ازین خبر چی بوده و چه حوزه ای مد نظرت بوده، البته مقصر تو نیستی مقصر اون نخاله هایی هستن ک به امثال جنابالی برای رسیدن ب منافعشون بال وپر میدن ولی بدون که هییچ دستی بالاتر از دست خدا نیست...ومن الله توفیق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
جناب خبرنگار، نمیدونم دقیقا چه قول و قراری بهت دادن که اینجوری ندونسته دست به تخریب زدین، شماها باید بیشتر از همه بدونید که همه چی مستند هست و پخش اکاذب هم پیگرد قانونی دارد و حتی توبیخ. همه اهالی اورژانس میدانند که رئیس فعلی از نیروهای سطح پایین در جای دور افتاده بوده که با کمک آقای وحدت نژاد تونستن از اونجا بیرون بباد. واقعا خجالت نکشیدین از این حرفا؟! بهتر بود قبل از این مطالب کاملا سیاسی عملکرد ۳۳ ماهه آقای وحدت نژاد رو بررسی میکردین.

من جای آقای وحدت نژاد بودم واقعا از لحاظ قانونی پیکیری میکردم تا امسال شماها دیگه نتونن دست به قلم بشن

میدونم که احتمالا کامنت منو تایید نمیکنید.فقط جهت اطلاع خودتون این مطلب رو نوشتم که بدونید بسبار کار غیرحرفه ای و مزخرفی کردین با انتشار این مطلب!!
قربانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
ایشان علی رغم اینکه فساد در امور عمرانی دانشگاه برایش اثبات شد اما هیچ کاری نکرد . میلیاردها تومان خسارت در پروژه ها جبران ناپذیر است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
دیگه اورژانس استان کاری تر و توانمندتر و باشرفتر از اقای وحدت نژاد نخواهد دید.
عادت کردین به حاشیه الکی درست کردن
برادر شما که از هیچی اطلاع نداری چرا دست به قلم میشی و این مزخرفات رو مینویسی، اگر آقای وحدت نژاد بخوان میتونن ازتون شکایت کنن. چرا نمیخواین یاد بگیرید که پررنگ کردن یکی با تخریب دیگری نمیشه. به عمل کار برآید به سخن دانی نیست.
طرف ۲۰ روز نیست که اومده سر کار،شما حرف از آوردن هلیکوپتر میزنید. برادر بزرگوار مگه شما از روال اداری خبر ندارید که این حرفارو میزنید!!!
این حرفا به مدیری که ساعت۴ صبح روز برفی پیاده بلند میشه میره خودشون امبولانسایی که برف گیرشدن رو در میاره، نمیچسبه.
خدا خودش شاهده و عالم
آگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
با سلام و احترام خدمت همکاران و مردم شریف
جناب خبرنگار!شما که از اورژانس هیچ اطلاعی ندارید و فقط میتونید تلفظش کنید،چرا همچین اخبار کذب و بی اساسی را منتشر میکنید.
در اورژانس همه صداها ضبط و قابل شنود هستند و هر مدیری کوتاهی بکند مشخص هست.
عملکرد هر شخصی در دوره مدیریتش مشخص هست و بر جای خواهد ماند
جناب خبرنگار لطفا عملکرد ایشان را مطالعه بفرمایید و بعد اظهار نظر کنید(البته مشخص هست که کاملا سفارشی و مغرضانه این متن رو زدید)
از نخاله ای که شما را عجیل به نوشتن این توضیحات بدون از مستند کرده اند بپرسید که عملکرد خودتون رو(البته اگر عملکردی داشته اند) برای مردم شریف استان منتشر و مقایسه بفرمایید و بعد دنبال تخریب شخصیتی باشید.
بنده تا جایی که آقای وحدت نژاد را میشناسم بسیار آدم شریف،پاکدست،بی ریا و بسیار پیگیری هستند و اگر عملکرد خوبی داشته اند بخاطر این صفات و بی حاشیه بودن این شخصیت بوده
اینو هر شخصی میتونه در بقیه جاهایی که ایشان مشغول به خدمت هستند بپرسند.

من از آقای وحدت نژاد در صورت دیدن این پیام خواهش دارم که این موضوع رو بصورت قانونی پیگیری بفرمایند.با تشکر
ستاد اورژانس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
جان خودت زدی به کاهدون
آخه خبرنگار حرفه ای!!! توکه از اورژانس چیزی نمیدونی چرا خبر میزنی. اول از یه فرد مطلع منصف می پرسیدی نه یک مطلع مغرض و زخمی
اونم جایی که همه مستنداتش ثبت و ضبط میشه. مگه کسی جرات داره برای سلامت مردم در اورژانس پیگیری نکنه!!!
خذمتت عرض کنم به استناد همین خبرت راحت دادگاهی میشی، چون تمام مستندات پیگیری از جمله ضبط صدا در اورژانس موجوده.
در نهایت پیشنهاد می کنم هیچ وقت با طناب آدمای زخمی نرو تو چاه. التماس کمی اخلاق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
کمی ریشه این غرض ورزی ها را فاش کنیم آقایون و خانم های عصر دنا!!! واقعا چرااااا؟
مگه میشه مردم ندونن قضیه هلیکوپر رو؟
لابد فردا هم میاین میگین سقوطش کار رئیس اورژانس قبلی بوده و رئیس فعلی قراره هلیکوپتر بیاره و خودش خلبانش بشه
اااا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
جاودان سیرت با یک تیر (انتصاب نکویی به ریاست اورژانس) چند نشون رو زد.
یه آدم توانمند و کارکشته و مقتدر گذاشت که انقلابی هست، ارتباطات بسیار خوبی در سطح ملی داره و در همین شروع مدیریت تونست چیزایی خوبی از تهران بگیره. و با اینکه جوان هست اما با کمترین حاشیه هم کار میکنه.
بهترین انتصاب جاودان سیرت رو همین مدیریت اورژانس می دونم
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
با مزه ترین جوک سال!!!
دمت گرم دلمون رو شاد کردی
محمودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
تا بازرسی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج سر و سامان نگیرد و از افراد توانمند و با درایت استفاده نکند این دانشگاه سامان نمی گیرد بازرسی باید این توانایی را داشته باشد که حواشی را جمع کند ولی با کمال تاسف بازرسی خودش در حاشیه است.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
متاسفانه دانشگاه بازرسی ندارد و اگر هم دارد پیگیر امورات و شرح وظایفش نیست.
عرفانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
جناب وحدت نژاد انسانی پاک دست،متعد،دلسوز،مردمی،متخصص ومردمی هستند،اورژانس 115وعلوم پزشکی استان هرگز انسان شرافتمندی مثل ایشان ندیده و نخواهد دید.کاش به تعداد انگشتان دست انسان شرافتمندی نه تنها دراستان بلکه در کل کشور وجود داشت
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف.خبرنگار لطفاً درباره ی حرفهایی که میزنی کمی تعقل کن.التماس تفکر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین