کد خبر: ۲۱۴۱۲
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۳۲ - ۲۹ مهر ۱۴۰۲
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در حضور عضو شورای نگهبان مطرح کرد
عصر دنا: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج به عدم التزام عملی برخی از نمایندگان به ولایت فقیه به دلیل دخالت در انتصابات اشاره کرد و خواهان برخورد با نمایندگانی که در انتصابات دخالت می کنند شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سبحان احسانی اصل مسئول بسیج دانشجویی حوزه شهید میثمی دانشگاه یاسوج در دیدار تشکل های دانشجویی با دکتر کدخدایی سخنگوی سابق شورای نگهبان و رئیس فعلی پژوهشکده شورای نگهبان به هر سه نماینده استان در مجلس نقد وارد کرد.

احسانی اصل پس از تسلیت شهادت مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی به دکتر کدخدایی جهت حضور در استان خوش آمد گفت بیان کرد: حضور شما به استان کهگیلویه و بویراحمد که ۲۰ درصد منابع نفت و گاز کشور را دارد اما جوانان آن باید برای کارگری به اصفهان و سایر استان های هم‌جوار بروند را خوش‌آمد می‌گوییم ، حضور شما به استان کهگیلویه و بویراحمد که ۱۰ درصد منابعی آبی کشور را دارد اما در ۵ کلیومتری مرکز استان خود با تنش آبی روبه رو است را خوش آمد می‌گوییم.

احسانی اصل افزود: دلیل مطرح شدن این موارد در حضور شما به جای مدیران کل این هست که برخی از آنها را کسانی می‌دانیم که توسط نمایندگانی که از فیلتر شورای نگهبان رد شدند و رای آوردند عزل و نصب می‌شوند، نماینده‌ای که باید دغدغه سیاست گذاری در سطح کلان کشور را داشته باشد به دنبال تغییر آبدارچی یک اداره است. با گذشت حدود دو سال اما علوم پزشکی استان همچنان با سرپرست اداره می‌شود.

احسانی اصل همچنین تأکید کرد: دخالت نمایندگان به اندازه‌ی است که یکی از نمایندگان نامه سرگشاده به سرپرست دانشگاه می زند و او را جوان مرد نمی داند زیرا عزل و نصب های سرپرست مطابق میل او نبوده است، نماینده دیگری که تا دیروز نطق آتشین در رد احداث سد خرسان که چندین روستای استان را به زیر آب می‌برد می‌کرد امروز از احداث آن دفاع می‌کند.

وی ادامه داد: یا دیگر نماینده ای که بیش از ۲۰ سال بر کرسی نمایندگی تکیه زده اما برخی از مردم حوزه انتخابیه آن هر ۵ روز یکبار به آب آشامیدنی دسترسی دارند.

احسانی اصل در پایان به عدم التزام عملی برخی از نمایندگان به ولایت فقیه به دلیل دخالت در انتصابات اشاره کرد و خواهان برخورد با نمایندگانی که در انتصابات دخالت می کنند شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Bulgaria
|
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
این یک مطالبه ی عمومی است که نمایندگانی که با دخالت صریح در انتصابات و انتصاب های فامیلی هم فرمان ولی امر را پشت گوش انداختند و هم به شدت به اعتماد مردم به حاکمیت لطمه زدند از طرف شورای نگهبان رد صلاحیت شوند و رد پای سه نماینده ی استان بالاخص نماینده ی ناتوان و ضعیف و بی سواد حوزه ی بویراحمد دنا و مارگون در این جا و فامیل بازی کاملا مشهود بوده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
روشنفکر در تراز نمایندگی نیست.تعصبی قضاوت نکنیم عقلانی قضاوت کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
آقا به خدا به پیر به پیغمبر این این بنده ی خدا خودش هم باورش نمی شد که مردم از روی هیجان او را نماینده می کنند وگرنه این آقا که یک متن پیش پا افتاده ی ابتدایی را از روی کاغذ نمی تواند بخواند از کجا بداند سد چیه سدسازی چیست اصلا برای چه سد می سازند این بنده ی خدا را یکی دیگه می بره تهران میاره و الی ایشان که بلد نیست چرا این قدر از چشم او می بینید این آقا تواناییش در همین حد بیشتر نیست مثل این که شما از پیکان بخواهید که سرعت بنز را داشته باشد ممکن نیست بیش از این توان ندارد بویراحمد یک فریبی خورد دیگر تکرار نمی شود اول از همه از درون همان به اصطلاح باند خودش پی به ناتوانیش بردند
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
همین آقایی که اینجوری بیان می‌کنه یعنی خودش رعایت میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
هیچکدام رعایت نکرده و نمی‌کنند متاسفانه تاکنون ازروی بی انصافی یاغفلت یاهردلیل دیگرنوک حمله به نماینده کنونی ویانمایندگان کنونی نشانه که لطفی است ویاتنگ نظری.نسبت به هم حسادت نورزید حضار هم استانی و همشهری گرامی و عزیز وبزرگوار انتقادات برای اصلاح باشد نه برای تخریب والله العالم به ضمیرودل همگان است اللهم عجل لولیک فرج وفرجنابه الهی آمین بی‌شک ایرادات بسیار است فقط مختص به یک نماینده ویانمایندگان کنونی نیست امیدوارم صاحب ومالک اصلی دلها واندیشه ها تغییر و تحولی اساسی عنایت فرمایند.....
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
دیوس های کثیف آب را ..همونجایی که .....
به کوری چشم کثیفتان باز هم روشنفکر قهرمان داستان هست
مودب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
ادبیات ندای وحدت مث خودشونه ونماینده شونه ....چیه ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
واقعا برای عصردنا متاسفم که پیام رکیک وبی ادبانه هر آدم بی تربیتی را نشان می دهد
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
هیچ کدام از نماینده ها معصوم نیستند و هر کس کورس انا الحق میزند. سیاست برای ما شده چپاول و دروغ. خبری از مردی و مردانگی نیست
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین