تاریخ انتشار:۱۲:۲۵ - ۲۹ مهر ۱۴۰۲
قتل عام خانوادگی در دشتروم بویراحمد؛
عصر دنا: دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حادثه تلخ شب گذشته دهستان دشت‌روم بویراحمد گفت: فردی در یکی از روستا‌های دهستان دشت روم یاسوج به دلیل اختلافات ملکی مرتکب این قتل‌ها شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، سید علی ملک‌حسینی_ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد_ با اشاره به حادثه تلخ شب گذشته دهستان دشت‌روم بویراحمد گفت: فردی با هویت معلوم در یکی از روستا‌های دهستان دشت روم یاسوج به دلیل اختلافات ملکی مرتکب این قتل‌ها شده است.
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این فرد در ساعت ۲۲ شب گذشته به دلیل اختلافات ملکی با خانواده پدری خود، با استفاده از اسلحه کلت کمری و سلاح شکاری، اقدام به قتل دو نفر از برادران خود و همسر برادر و دو فرزند دختر برادر خود نموده و از محل متواری می‌شود.
ملک حسینی گفت: به محض اطلاع از این حادثه بازپرس و معاون دادستان در محل حاضر و دستورات قضایی لازم صادر شد.
این مقام قضایی ابراز کرد: با اقدامات پلیس محل اختفای قاتل شناسایی و نامبرد خود را تحویل نیروی انتظامی داد و اکنون در بازداشت است.
دادستان مرکز استان در پایان بیان داشت: تحقیقات جهت کشف زوایای این حادثه و انگیزه قاتل از علت وقوع قتل، ادامه خواهد داشت.
فرماندار بویراحمد از برقراری آرامش پس از قتل ۵ نفر در یاسوج در یک منازعه خانوادگی در یکی از روستا‌های یاسوج خبر داد.
برقراری آرامش پس از قتل ۵ نفر در یاسوج
شهرام مهدوی مطلق با اشاره به حادثه قتل ۵ نفر در یکی از روستا‌های یاسوج اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری ریش سفیدان و همچنین حضور برخی اعضای شورای تأمین شهرستان بویراحمد که خود نیز در محل حضور پیدا کردم شاهد آرامش در منطقه هستیم.
وی گفت: با همکاری صورت گرفته و تلاش نیروی انتظامی و البته همراهی خود مردم قاتل در کمترین زمان ممکن دستگیر شد.
در یک درگیری خانوادگی در دهستان دشت روم از توابع شهر یاسوج ۵ عضو یک خانواده به قتل رسیدند.
طبق گفته فرماندار بویراحمد در این درگیری کاملاً خانوادگی و ملکی برادر خانواده ۲ برادر و همسر و دو فرزند دختر برادر خود را در روستای چشمه پهن به قتل رساند که دعوا ملکی بوده است.

برچسب ها: دادستان یاسوج
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین