تاریخ انتشار:۱۴:۱۲ - ۲۸ مهر ۱۴۰۲
امام جمعه دهدشت:
عصر دنا: امام جمعه دهدشت گفت: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم ازحوزه علمیه خواهران در جا‌های مختلف استان از جمله کمیته امداد، آموزش و پرورش، حوزه، قوه قضاییه ظرفیت ایجاد شده کار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش خبرنگار عصر دنا، حجت الاسلام علی وحدانی فر در جلسه‌ای با حضور مدیر حوزه علمیه کشور با اشاره به برکات حوزه علمیه خواهران دهدشت گفت: برکات آن را در ورودی امسال حوزه علمیه دیدیم و سال گذشته قریب ۳۸نفر طلبه خانم جذب آموزش پذیرش شد.

امام جمعه دهدشت با تاکید ظرفیت عظیم حوزه علمیه خواهران اظهار کرد: گا‌ها حوزه علمیه خواهران خیلی بهتر از حوزه علمیه برداران عمل می‌کنند باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

وی گفت: زنان به عنوان نیمی از اجتماع داری وظایف بسیار دشواری هستند و نقش تربیت که شهدا تربیت یافته دامان بانوان این جامعه هست باید نسبت به مسایل دینی آنان برنامه ریزی جدی انجام شود.

حجت الاسلام وحدانی فر با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در تقویت جایگاه مدیریتی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی بانوان افزود: نظام اسلامی برنامه کلان برای بانوان دارد و چه جایگاهی بهتر از حوزه علمیه خواهران که منویات حضرت آقا را در جامعه به واسطه آنان جاری و ساری کند.

امام جمعه دهدشت با تاکید بر اینکه تولیت بخشی به جامعه بانوان توسط طلبه‌ها صورت می‌گیرد و شاخصه بسیار مهمی است اظهار کرد:امروز با افتخار اعلام می‌کنیم ازحوزه علمیه خواهران در جا‌های مختلف استان از جمله کمیته امداد، آموزش و پرورش، حوزه، قوه قضاییه ظرفیت ایجاد شده کار می‌شود، ولی این نباید به جای برسد که اساتیدی توانمند که رکن و رکین حوزه علمیه هستند به واسطه برخی مشکلات به جای دیگه روبیاورند.

امام دهدشت با اشاره به نیاز حضور طلاب در جامعه گفت: در جا‌های مختلف لازم هست، اما به صورتی نشود که حوزه علمیه خودش با کمبود استاد مواجه شود و طلبه‌ای که خودش میتواند آموزش پرورش تربیت کند بدون استاد بماند.

وی با تاکید براینکه باید نگاه ویژه‌ای به مناطق کمتر توسعه یافته شود گفت:کلمه محروم زیاد گفته می‌شود، اما استعداد‌های این استان کم نظیر است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین