تاریخ انتشار:۲۳:۰۷ - ۲۷ مهر ۱۴۰۲
مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور در دهدشت:
عصر دنا: مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: از امام علی که سردمدار آزادی خواهی و آزاد مردی است و فرمودند للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً باید درس بگیریم، همیشه طرفدار مظلوم باشیم و در مقابل ظالم باستیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،حجت الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل با حضور در جمع طلاب حوزه علمیه خواهران دهدشت با اشاره به اتفاقات فلسطین اظهار داشت: از امام علی که سردمدار آزادی خواهی و آزاد مردی است و فرمودند، للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً باید درس بگیریم، همیشه طرفدار مظلوم باشیم و در مقابل ظالم باستیم.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: سردمدار این ظلم آشکار و هویدا که قریب ۷۵ سال با ارعاب زور، کشت و کشتار راه انداخت و در این روز‌ها مکان‌های غیرنظامی و امن که در طول تاریخ جز ممنوعیات جنگ بوده مورد حملات وحشتناک قرار داد.

وی با تاکید بر اینکه شیعه امام علی (ع) با ظالم سر جنگ دارد و در مقابل ظلم می‌ایستاد افزود: هر کس باید حد حد توان با قلم، قدم و هزینه در مقابل ظلم ایستاد و نفرت خود رو ابراز کرد.

حجت الاسلام فاضل در ادامه به در خواست‌ها، پیشنهادات و مشکلات که توسط دونفر از طلاب بیان شد گوش فرا دادند.

در انتهای مراسم حجت الاسلام جعفری مهر مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد از زحمات، تلاش و همکاری‌های امام جمعه محترم شهرستان کهگیلویه تقدیر و تشکر کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین