تاریخ انتشار:۱۷:۰۲ - ۲۷ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: به منظور بهبود و ارتقای وضعیت زیست محیطی تصفیه فاضلاب صنعتی طراحی، احداث و راه اندازی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: به منظور بهبود و ارتقای وضعیت زیست محیطی منطقه و کنترل پساب صنعتی ناشی از آب برگشتی از تاسیسات نفت و گاز مجموعه صنعتی پازنان ۲، سیستم تصفیه فاضلاب صنعتی طراحی، احداث و راه اندازی شد.
غلامرضا کمالی افزود: طراحی این تصفیه خانه با مشارکت کارشناسان متخصص اداره HSE و امور مهندسی و ساختمان و مدیریت کالای شرکت گچساران و ساخت و نصب آن با تلاش شرکت های داخلی و بومی و با استفاده از تکنولوژی روز انجام شد.
 وی بیان کرد: هدف از اجرای این طرح رعایت الزامات زیست محیطی است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: این سیستم قابلیت تصفیه پساب‌های صنعتی با ظرفیت تصفیه ۵۰ متر مکعب در شبانه روز را دارد که می تواند در حفظ و توسعه فضای سبز نقش موثری ایفا کند.
کمالی عنوان کرد: این طرح مانع از ورود فاضلاب به منابع آبی به ویژه رودخانه خیرآباد شده و نقش مهمی در جلوگیری از آلودگی آب و خاک خواهد داشت.
وی گفت: اعتبار ساخت این تصفیه خانه بالغ بر  ۵۰میلیارد ریال است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: این اقدام یک حرکت موثر در جهت آشتی بیشتر با طبیعت و استفاد بهینه از منابع آب در شرایطی که با محدودیت شدید منابع آبی مواجه هستیم، خواهد بود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین