کد خبر: ۲۱۳۹۲
تاریخ انتشار:۱۰:۵۷ - ۲۷ مهر ۱۴۰۲
جنجالی‌های هفته؛
عصر دنا: در اتفاقات جنجالی این هفته ورزش هم شاهد افتتاح عجیب ترین سالن کشتی در کشور بودیم و هم محاسبه درآمد بازیکن پرسپولیس از این مصدومیت تا خرید خانه فوق لوکس آقای سرمربی برای همسر دومش!
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

اتفاقات جنجالی این هفته جهان ورزش را باهم مرور می کنیم:

سالن کشتی با دو ستون در وسط تشک!

از درآمد نجومی مصدومیت پورعلی گنجی تا خانه لاکچری زن دوم آقای مربی!

افتتاح یک سالن کشتی در استان لرستان با دو ستونی که در وسط تشک کشتی قرار داشت یکی از جنجالی ترین اتفاقات این هفته ورزش بود. حتی روزنامه خبر ورزشی اقدام به کشیدن کاریکاتوری در این زمینه کرد با این حال حسن طولابی رییس انجمن کشتی کارگری استان لرستان در این خصوص گفت: «درست است که ۲ ستون در وسط تشک قرار دارد اما این سالن مخصوص آموزش و تمرین است و نه مسابقه. تشک کشتی این سالن با کمک خیرین و هزینه‌ای که شخصا پرداخت کردم، تامین شد و هم اینک آماده استفاده کشتی گیران است. متاسفانه شخصی که این تصویر را منتشر کرده فقط از یک زاویه اقدام به گرفتن عکس کرده است، در حالیکه در هر دو طرف ستون‌ها به راحتی ۲۰ کشتی گیر می توانند تمرین کنند.»

از درآمد نجومی مصدومیت پورعلی گنجی تا خانه لاکچری زن دوم آقای مربی!

افشاگری در والیبال؛ سرمربی علیه بازیکن، فدراسیون علیه سرمربی!

تیم ملی والیبال بعد از قهرمانی در بازی های آسیایی هانگژو برای رسیدن به المپیک فعلا ناکام بوده و بعد از شکست های پیاپی در آن مسابقات بین المللی بهروز عطایی سرمربی مستعفی تیم ملی و مدیر روابط عمومی فدراسیون والیبال حسابی دست به افشاگری زدند.

عطایی در بخشی از صحبت هایش گفت: از شروع مسابقات به ما حمله کردند. با بازیکنان لابی کردند. به تیم نفوذ کردند. از سال ۲۰۱۰ تا امروز من هفتمین مربی تیم ملی والیبال ایران هستم، اما در این مدت چه کسانی ثابت ماندند؟ رئیس فدراسیون، سرپرست تیم ملی و پزشک و بازیکنان ثابت بودند. وقتی بازیکن می‌بیند هر اتفاقی رخ دهد مربی تخریب می‌شود و اتفاق دیگری رخ نمی‌دهد، دیگر چیزی برایش مهم نیست. بازیکن از بیرون به شدت کنترل می‌شد.

از درآمد نجومی مصدومیت پورعلی گنجی تا خانه لاکچری زن دوم آقای مربی!

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران با اشاره به مصاحبه اخیر میلاد عبادی‌پور،هم گفت: عبادی‌پور خیلی صحبت از حرفه‌ای گری کرد. آیا شما حرفه‌ای هستید که در کوران مسابقات علیه کادر فنی مصاحبه کردید؟ دلتان می‌خواهد؟ شما بیجا کردید که صحبت کردید! بخشی از صحبت‌های عبادی‌پور دروغ بود. من هیچ صحبتی با او نکرده بودم. بعد از صحبت‌های عبادی‌پور شک کردم که نکند حافظه‌ام را از دست داده‌ام! من صدای ضبط شده میلاد را دارم که بعد از هفته اول لیگ ملت‌ها توضیح داد که به مسابقات نمی‌رسد.

احمدی‌نیا مدیرروابط عمومی فدراسیون والیبال در پاسخ به مصاحبه تند عطایی یاداشتی طولانی نوشت که جملاتش با چرا آغاز می شد و بخشی از این چراها را در زیر می خوانید:

چرا من به عنوان سرمربی اینقدر وقت داشتم که با ادمین پیج‌های اینستاگرامی گروه تبادل نظر تشکیل بدم و یهو باهاشون دعوام شد و همه چیز رو انداختم گردن روابط عمومی!

چرا بازیکن‌های خوب اسم من رو که به عنوان سرمربی شنیدن به تیم ملی نیومدن و حتی خداحافظی کردن که نگن به تیم ملی پشت کردن.

چرا بلند بلند فریاد می‌زدم که چمدان من را باید بازیکنان حمل کنند و بهترین اتاق هتل باید برای من باشد تا شأن من حفظ شود؟

کلاهبرداری ۳۰ میلیارد تومانی از بازیکنان پرسپولیس

تعدادی از بازیکنان باتجربه پرسپولیس و حتی نفراتی که فصل گذشته هم در این تیم حضور داشتند، فریب یک کلاهبردار شیاد را خوردند و حالا هم دیگر هیچ اثری از این فرد نیست. با توجه به اینکه خودروهای ساخت کارخانه‌های داخلی از طریق قرعه‌کشی و با شرایط سخت به دست مشتریان می‌رسد، یک فرد کلاهبردار، با استفاده از این مسئله و جلب نظر بازیکنان پرسپولیس، از آنها مبلغی برای تحویل خارج از نوبت این خودروها گرفته و سپس متواری شده و از او اثری نیست.

از درآمد نجومی مصدومیت پورعلی گنجی تا خانه لاکچری زن دوم آقای مربی!

جمع این مبلغ را حدود ۲۲.۵ میلیارد تومان تخمین زده اما شنیده‌های خبرنگار ما حاکی از آن است که عدد واقعی کلاهبرداری بسیار بسیار بیشتر از این عدد است و حتی یک مورد یک بازیکن با مشارکت دوستان و خانواده به تنهایی بیش از ۳۰ میلیارد در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده و حالا اثری از آن فرد نیست.

خانه ۱۱۰ میلیاردی برای همسر دوم آقای سرمربی!

یکی از سرمربیان شاغل در لیگ برتر برای همسر دومش خانه بسیار گران قیمتی خریده است.

در شرایطی که این روزها تورم بیداد می کند و خرید خانه و ماشین هرروز سخت تر از دیروز می شود، یکی از سرمربیان لیگ برتری برای همسر دوم خود یک خانه ۱۱۰ میلیارد تومانی در منطقه اعیان نشین تهران خریده است. این خانه که در محله نیاوران و فرمانیه است، یک برج مجهز و مشهور محسوب می شود؛ خانه ای ۳۵۰ متری واقع در یک برج که از هتل های ۷ ستاره هم امکانات بیشتری دارد. این خانه دارای لابی، باشگاه بسیار مجهز و حرفه ای و استخر و سونا و جکوزی جداگانه برای هر واحد است.

از درآمد نجومی مصدومیت پورعلی گنجی تا خانه لاکچری زن دوم آقای مربی!

عکس تزئینی است!

طرفداری نوشت : البته طبق پیگیری های خبرنگار ما این سرمربی لیگ برتری این خانه را پیش از آغاز این فصل خریده است. نکته جالب اما این است؛ اگر کل پول هایی که این سرمربی در دوران مربیگری اش گرفته را جمع ببندیم و فرض را بر این بگیریم او یک ریال هم خرج نکرده، باز هم به دو سوم قیمت این خانه هم نمی‌رسد. همین موضوع شائبه ها را درباره این سرمربی بیشتر می کند.

انتخابات فدراسیون کشتی باطل شد

از درآمد نجومی مصدومیت پورعلی گنجی تا خانه لاکچری زن دوم آقای مربی!

پس از برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی در تاریخ ۲۲ تیر ماه سال ۱۴۰۲، علیرضا دبیر بار دیگر به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. پس از این اتفاق، عباس جدیدی، عبدالله‌ عزیزی، حمید بنی‌تمیم، حمید سیفی، بهمن صفری دیگر نامزدهای حاضر در انتخابات، با اعتراض به روند برگزاری، خواهان ابطال انتخابات شدند. شعبه ۹۰ دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی شهید صدر تهران پس از بررسی اعتراض، رأی به ابطال انتخابات فدراسیون کشتی داد. رأی صادره در مدت زمان بیست روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی است.

ویروس فیفا علیه نیمار و پورعلی گنجی

مصدومیت بازیکنان در روزهای فیفا در تیم های ملی را اصطلاحا « مصدومیت با ویروس فیفا» می گویند! البته فیفا به بازیکنانی در تیم های ملی مصدوم شوند غرامت می دهد. در آخرین فیفا دی نیمار گران ترین بازیکن جهان درتیم ملی برزیل دچار مصدومیت شد و تیم برزیل هم ۲ بر صفر مقابل اروگوئه شکست خورد. در تیم ملی کشورمان هم مرتضی پورعلی گنجی بعد از برخورد با بازیکن قطری دچار مصدومیت شدید شد و مینسیک و رباط صلیبی پای او دچار پارگی شده است و حداقل ۵ ماه پورعلی گنجی از میادین دور خواهد بود.

از درآمد نجومی مصدومیت پورعلی گنجی تا خانه لاکچری زن دوم آقای مربی!

با این حال برای ما ایرانی ها عادت شده که در بدترین شرایط هم درآمد برخی افراد را حساب کنیم! ظاهرا بر اساس فرمول های فیفا پورعلی گنجی رقمی در حدود ۲۰ میلیارد تومان از فیفا غرامت دریافت خواهد کرد.

فیفا بر این اساس به بازیکنان مصدوم غرامت می دهد: در راستای برنامه حفاظت از بازیکنان، فیفا حداکثر تا ۷.۵ میلیون دلار به ازای مصدومیت هر بازیکن به باشگاه‌ها غرامت می‌پردازد. این مبلغ تا ۳۶۵ روز قابل پرداخت است که از روز ۲۸ام مصدومیت پرداخت می‌شود (مصدومیت‌های کم‌تر از ۲۸ روز پرداختی ندارند و ۲۸ روز اول پرداختی ندارد). پرداخت غرامت به باشگاه‌ها براساس دستمزد پایه بازیکن است و مبلغ غرامت شامل ارقام متغیر، دستمزد معوقه و پاداش عملکرد نمی‌شود.

منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین