تاریخ انتشار:۰۰:۰۴ - ۲۷ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: درر بخشی از این بیانیه آمده است: به راستی که طوفان 15 مهر، شکست غیر قابل ترمیمی برای رژیم صهیونیستی بود زیرا قدرت پوشالی این رژیم که از لانه عنکبوت نیز سست‌تر است برای همگان بیش از پیش نمایان شده و شمارش نابودی آن گرچه آغاز شده بود لذا با شدت بیشتری به حرکت در آمده است
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات مردمی مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد، کورش قنبری مرداسی رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان با صدور بیانیه‌ای اقدامات رژیم جعلی صهیونیستی را محکوم و حمایت جامعه وکلای دادگستری و کارآموزان وکالت کهگیلویه و بویراحمد را از جوانانِ فلسطینی اعلام کرد.

مرکز وکلای قوه قضائیه استان طی بیانیه‌ای اقدامات رژیم جعلی صهیونیستی را محکوم کرد

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَأُخْرَىٰ تُحِبُّونَهَا ۖ نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ ۗ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ «آیه 13 سوره صف»

رژیم جعلی صهیونیستی با حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر که خصمانه ترین اقدامات تروریستی، ایجاد و حمایت از تروریسم جهانی را در کارنامه خود دارند، امروزه جنایت بزرگ دیگری را علیه مردم مظلوم فلسطین آغاز کرده که قلب هر انسان آزاده‌ای در سراسر این جهان را به درد می‌آورد.

بیش از هفت دهه از اشغالگری این رژیم کودک کشِ تروریستی می‌گذرد و محافل حقوق بشری غرب، کماکان در برابر جنایات این رژیمِ غاصب، سکوت در پیش گرفته اند و در جدید ترین واکنش چشم بر جنایات این رژیم علیه مردم مظلوم غزه که نیمی از قربانیان حملات صهیونیست‌ها را کودکان و زنان تشکیل میدهند بسته اند و بدون شک در این جنایت بزرگ نقض حقوق بشر شریک هستند.

به راستی که طوفان 15 مهر، شکست غیر قابل ترمیمی برای رژیم صهیونیستی بود زیرا قدرت پوشالی این رژیم که از لانه عنکبوت نیز سست‌تر است برای همگان بیش از پیش نمایان شده و شمارش نابودی آن گرچه آغاز شده بود لذا با شدت بیشتری به حرکت در آمده است.

از سال‌های 1948 تا 2023، مجمع عمومی و شورای امنیت سازمان ملل جمعا 226 قطعنامه لازم الاجرا در مورد تجاوزات صهیونیست‌ها، کشتار مردم فلسطین و شهرک سازی در زمین‌های فلسطینی‌ها را تصویب کرده است اما این رژیم منحوس حتی به معاهدات صورت گرفته در سایه همین سازمان‌ها و مجامع بین المللی نیز وقعی نمی‌نهد و پی در پی به نقض معاهدات پیشین می‌پردازد و آشکارا اقدام به جنایت و نقض حقوق بشر می کند که مصداق های آن بی شمار است. مدعیان دروغین حــقـوق بـــشـــر [کــسـانی که مــعاهـــدات بـیـن المللی را هــر جا که مصلحت اقـتـضـا کند، نــقـض می‌کنند] که به کوچک ترین حادثه واکنش نشان می دهند، این جا سکوت را اختیار کرده اند!

فلسطین تنها نیست و تنها نمی‌ماند، ایران اسلامی همواره حامی مظلوم و دشمن ظالم است؛ وکلای دادگستری و کارآموزان وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه استان کهگیلویه و بویراحمد همگام با ملّت شریف ایران اسلامی و آزادگان جهان ضمن حمایت تام خود از دفاع جانانه جوانانِ فلسطینی بر لزوم حدف سرطان رژیم صهیونیستی در جهان تاکید دارد و جنایات وحشیانه این پایگاه تروریستی را شدیدا محکوم می‌نماید.

کورش قنبری مرداسی
۲۶ مهرماه ۱۴۰۲

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین