تاریخ انتشار:۱۶:۳۳ - ۲۴ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: سرپرست شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت:احداث ۶۰ سایت آنتن دهی تلفن همراه در مناطق شهری و روستایی این استان در دست اجراست.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

خداداد خالق پناه روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: ۳۰ سایت آنتن دهی تلفن همراه در مناطق شهری و به همین تعداد در مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست.

وی بیان کرد: این تجهیزات به منظور تقویت آنتن دهی تلفن همراه در مناطق مختلف استان نصب و راه اندازی می شود.

سرپرست شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هر یک از این زیرساخت ها با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار ایجاد می شود.

خالق پناه تصریح کرد: بخش عمده ای از عقب ماندگی های استان در زمینه زیرساخت های مخابراتی به ارز آوری تجهیزات مخابراتی برمی گردد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۹۵درصد از مجموع یکهزار و ۶۵۰ روستای استان از زیرساخت های مخابراتی بهره مند هستند. سرپرست شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: هم اکنون ۳۹۰ سایت تلفن همراه برای پوشش آنتن دهی ۴۵۰ نقطه استان در حال احداث است.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد : پروتکشن دوم شهرهای مارگون ، قلعه رئیسی و دیشموک به صورت رادیویی در دولت سیزدهم ایجاد شد و چنانچه به هر دلیلی مسیر فیبر دچار اختلال یا قطعی شود در کمترین زمان ممکن پروتکشن مسیر دوم فعال می شود به طوری که مشترکان متوجه قطعی و اختلال در ارتباطات نمی شوند.

خالق پناه اضافه کرد : در طول دولت سیزدهم تاکنون ۳۴ طرح فیبر نوری در نقاط مختلف استان به سرانجام رسید که مهمترین این طرح ها ، پروژه فیبر نوری یاسوج به کاکان ، یاسوج به سی سخت ، فیبر نوری دهدشت به لنده ، ،فیبرنوری تنگ کناره وسروک یاسوج ,،مسکن مهر دهدشت ،مسیر فیبر نوری لنده به لیکک از مهم ترین این طرح ها بوده است.

سرپرست شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مجموع مشترکان تلفن همراه در استان یک میلیون و ۵۰۰ هزار شماره است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین