تاریخ انتشار:۱۳:۵۶ - ۲۴ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: مراسم تکریم و معاوفه معاونین آموزشی سابق و جدید آموزش و پرورش شهرستان چرام برگزار شد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، در این مراسم که با حضور مدیر اداره ، معاونین و کارشناسان اداری در اتاق مدیریت اداره برگزار شد نخست سیدصدیف دانشی ضمن سلام و خوش آمدگویی به حاضرن در جلسه و تقدیر و تشکر از زحمات معاون آموزشی سابق اداره جناب آقای کاووس جانی پور که در طول زمان خدمت خویش صادقانه و فداکارانه پای کار بودند و توانستند نامی نیک از خود به جا بگذارند.

دانشی در ادامه افزود:عرض خوش آمدگویی و آرزوی موفیقت داریم برای همکار جدید جناب آقای مسعود مرادی که با توانایی ها و شایستگی هایی که داشتند به عنوان معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام شروع به کار کرده و باتوجه به شناختی که از ایشان داریم و باتوجه به کارنامه موفق انشالله در پست جدید شاهد موفیقت های روز افزون ایشان باشیم.

در ادامه جناب آقای کاووس جانی پور معاون سابق آموزشی اداره ضمن تقدیر و تشکر از همکارانی که در طول مدت خدمت همواره یار و یاور بودند گزارشی از فعالیت های خود به عنوان معاونت آموزشی این اداره ارائه داد و عنوان کرد با توجه به شناختی که از آقای مرادی داریم بسیار خوشبین هستیم تا او بتواند این وظیفه را به نحوی شایسته اداره کند

جناب آقای مسعود مرادی معاون جدید آموزشی اداره ضمن تقدیر و تشکراز زحمات جناب آقای جانی پور گفت:انشاالله با مشورت پذیری و استفاده از تجارب گذشتگان بتوانیم در این مسیر درست حرکت کنیم زیرا آینده دانش آموزان در دستان ماست و از همه کسانیکه به هر نحوی می توانند در این راه کمک کارما باشند استقبال خواهیم کرد.

در پایان با اهداء لوح از معاون آموزشی سابق اداره تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین