کد خبر: ۲۱۳۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۰۹:۰۸ - ۲۴ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: با حکم معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری استان سرپرست معاونت بازرسی و امور حقوقی دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری منصوب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، با حکم مرادعلی پیوند معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد، «محمدیوسف عارفی فر» به عنوان سرپرست معاونت بازرسی و امور حقوقی دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری منصوب شد.

عارفی‌فر دارای مدرک کارشناسی ارشد، مدرس دانشگاه، کارشناس رسمی دادگستری، مشاور برخی از بانک‌های استان و دارای چندین مقاله علمی و پژوهشی است که برخی از آنها در مجلات معتبر به چاپ رسیده است. دبیر هیات تخلفات اداری و عضو هسته گزینش و دبیر شورای ارزشیابی انتصاب از دیگر مسئولیت‌های اداری است که عارفی عهده‌دار آن بود.

عارفی‌فر که مدت بیش از ۲۰ سال در کمیته امداد استان، فنی و حرفه‌ای و ادارات دیگر دارای مسئولیت‌های مختلف از جمله مدیر منابع انسانی، رئیس ادارات و واحد‌های مختلف اداری بود چند سال به عنوان کارمند نمونه انتخاب و از طرف مسئولان مورد تجلیل قرار گرفت.

وی پیش از این مسئول ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی بود که با این حکم جایگزین عبدالمجید یزدان پناه شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
واقعااین تغییرنیاز بود
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
واقعا این .....هست سازمان بازرسی باید بیشتر به فکر چنین انسانی های باشد حتی در مقطع حساس نمی دانم چطور با حضور ایشان در بازرسی استانداری موافقت کردند این اقا وقتی در کمیته امداد امام بود که تا حالا آثار مخربش برای جامعه ومردم آشکار است چرا یه ....باید با لابی ها قدرت به چنین جایگاهی برسد این آقااز آن کسانی هست که نظر مردم باعث شد ایشان به این جایگاه برسد آیا مردم از رأی خودشان که به نمایندگان مجلس میدهند آگاهند یا خیرکه چنین کسانی ....بر صندلی ریاست بنشینند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین