کد خبر: ۲۱۳۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۲۶ - ۲۳ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: در این وضعیت که کشاورز باید زمین خود را برای کشت پاییزه آغاز کند درگیر پیدا کردن کمباین است که این موضوع نشان می دهد سازمان جهاد کشاورزی فشل است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، این روزها فصل برداشت برداشت شلتوک از مزارع استان در حالی آغاز شده که خیلی از کشاورزان در همه مناطق استان از کمبود کمباین گلایه دارند.

با توجه به اینکه سازمان هواشناسی اعلام کرده که امسال بارش باران در فصل پاییز به زودی آغاز می شود اما هنوز خیلی از کشاورزان که در حاشیه شهر یاسوج کم هم نیستند ماه ها هست که کمباینی وجود ندارد تا بتوانند برداشت خود را انجام دهند.

از طرفی اگر کمباینی هم وجود داشته باشند باید کشاورزان به واسطه های مختلف و یا با قیمت بالا درخواست بدهند تا محصول خود را برای جلوگیری از خراب شدن برداشت کند.

انتقاد کشاورزان از نیود کمباین در بخش خبری صدا و سیما نیز مهر تاییدی است بر این یادداشت که نشان می دهد وضعیت آن جوری نیست که رئیس جهاد کشاورزی استان معروف به آقای دوربینی خود را به خواب زده است.

حال مردم منتظر هستند که رئیس کل جهاد کشاورزی استان به آنها گزارش دهد تسهیلات خرید ادوات کشاورزی به خصوص کمباین آیا در مسیر اصلی خود رفته و یا به انحراف رفته است؟؟؟

در این وضعیت که کشاورز باید زمین خود را برای کشت پاییزه آغاز کند درگیر پیدا کردن کمباین است که این موضوع نشان می دهد سازمان جهاد کشاورزی فشل است.

از طرفی دیگر در چند روز اخیر در منطقه کلاچو دهدشت نیز محصولات گوجه کاران به علت آفت از بین رفته و باعث وارد شدن خسارت به این افراد زحمت کش شده است.

آیا استاندار کهگیلویه و بویراحمد می داند در جهاد کشاورزی استان چه خبر است؟

آیا نباید سازمان بازرسی به موضوع کمبود کمباین و اینکه تسهیلات با بهره کم برای خرید این ادوات به کجا گسیل شده است ورود پیدا کند؟؟

این پایگاه خبری آماده دریافت هر گونه جوابیه از سازمان جهاد کشاورزی برای صحت این یادداشت می باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
خیلی عقده ای خبر میزنی کردکه بی ادب
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین