تاریخ انتشار:۱۳:۰۹ - ۲۳ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: عملیات اجرایی پل شهید طیب بر روی رودخانه مارون بیش از ۸۵ درصد پیشرفت کاری دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فرماندار لنده منطقه موگر و روستای شهید طیب در بخش مرکزی شهرستان لنده را یکی از مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت:مردم این روستا سال‌هاست برای عبور از رودخانه مارون مجبور به استفاده از وسیله خطرناکی به‌نام گرگر یا جره هستند .
جلال دانش افزود:این پل جاده طریق الطیب را به روستای موگر متصل می‌کند.
دانش یکی از مهم‌ترین مطالبات چندین ساله مردم روستای موگر در بخش مرکزی شهرستان لنده و مهم‌ترین وصیت شهید طیب بحث احداث جاده ارتباطی برای روستای موگر عنوان کرد و گفت: در خصوص آخرین وضعیت پل و جاده ارتباط موگر با مساعدت استانداری اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای جاده دسترسی و پل ارتباطی این روستا هزینه شد .
وی افزود: با فروکش شدن آب رودخانه مارون عملیات اجرایی و تیرگذاری پایه‌های پل روستای موگر به اتمام رسید.
دانش گفت: به‌منظور تکمیل و بهره‌برداری نهایی از این پل در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان لنده نیز مبلغ ۱۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار تخصیص یافت تا دسترسی مردم به قبر مطهر شهید طیب و جاذبه‌های گردشگری و کشاورزی این روستا تسهیل شود.
فرماندار شهرستان لنده گفت: این پل دارای ۹ پایه بتن آرمه وبه طول ۱۶۰ متر پل با بر ر‌وی رودخانه مارون جهت عبور و مرور مردم روستای موگر به جهت توسعه کشاورزی، رونق گردشگری اجرایی شده است که با گذاشتن عرشه در آینده نزدیک مشکل تردد مردم این روستا برطرف می‌شود.
انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین