کد خبر: ۲۱۳۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۰:۱۲ - ۲۲ مهر ۱۴۰۲
ضعف آنتن‌دهی تلفن در یاسوج؛
عصر دنا: چند وقتی است مردم شهر یاسوج و حومه آن درگیر وضعیتی شدند که نمی‌توانند مکالمات در حد یک دقیقه با تلفن همراه خود داشته باشند، زیرا در کسری از ثانیه مکالمه قطع می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصر دنا-یادداشت دریافتی:  " الو صدا نمیاد" یا "باز قطع شد" مکالمات مردم شهر یاسوجه که به هم بعد از پایان هر تماس می‌گویند.

بر اساس گلایه های مخاطبین و شهروند خبرنگاران، چند وقتی است مردم شهر یاسوج و حومه آن درگیر وضعیتی شدند که نمی‌توانند مکالمات در حد یک دقیقه با تلفن همراه خود داشته باشند، زیرا در کسری از ثانیه مکالمه قطع می‌شود.

این مشکل شاید در برخی مناطق به علت نبود آنتن دهی وجود داشت، اما این روز‌ها حتی در کنار ساختمان و یا آنتن‌های مخابراتی مکالمات ثانیه‌ای و یا کمتر از یک دقیقه پایان می‌یابد.

این در حالیست که علم الکترونیک پیشرفت کرده و حتی اینترنت ماهواره‌ای شده، اما شهر یاسوج با مشکل آنتن دهی دست و پنجه نرم می‌کند و مردم را کلافه کرده است.

این مشکل به گونه‌ای مردم را درگیر کرده که دستگاه‌های زیربط شامل شرکت مخابرات و یا همراه اول اگر هم اقدامی انجام داده اند جوابگو نیست.

حال با آغاز فصل مدارس و افزایش تماس‌ها این مشکل ادامه دار بوده که نشان می‌دهد شرکت همراه اول و یا مخابرات در خواب قبل از زمستان فرو رفته اند.

آیا این سازمان‌ها نباید اقدامی در این زمینه انجام میدادند؟

آیا این وضعیت نشان از عملکرد خوب همراه اول است یا وضعیت فاجعه باری که نیاز به ترمیم دارد؟

این یادداشت ارسالی از مخاطبان پایگاه خبری عصر دنا است که این سایت آن را نه تایید و یا تکذیب می کند.

 این پایگاه خبری آماده دریافت و انتشار هر گونه جوابیه در رابطه با این گزارش یا یادداشت و یا خبر می باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
واقعا بسی جای تاسف داره که هرکه پیشرفت ایکنه
شهر ما و دیار ما پس رفت .دیگه فکر کنم پیک چهار پایان به همین زودی راه بیفته تا یه پیام یا خبری را به نقطه و جایی برسانیم.(عصر ارتعاشات.نه عصر ارتباطات)
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین