تاریخ انتشار:۰۰:۵۲ - ۲۲ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: شهرام مهدوی مطلق به همراه فرمانده سپاه عشایر و مدیر بنیاد شهید شهرستان ،معاون سازمان جهاد کشاورزی استان و معاون برنامه ریزی فرماندار به عیادت پدر سردار شهید منصور جمشیدی از شهدای شاخص نیروی انتظامی کشور رفتند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

پدر شهید جمشیدی مدتی است که در بستر بیماری است و اخیرا از بیمارستان ترخیص و در منزل نیز بستری هست. عیادت فرماندار بویراحمد از پدر سردار شهید جمشیدی

پاسدار شهید "منصور جمشیدی " فرمانده حوزه انتظامی اروند کنار و فرمانده یگان دریایی منطقه انتظامی آبادان بود . شهید "منصور جمشیدی" در تاریخ هفت اسفند ماه سال ۱۳۸۳ در منطقه اروندکنار بر اثر کمین راهزنان مسلح خارجی و ایجاد درگیری در دهانه آبراه مرزی این منطقه به درجه رفیع شهادت نایل آمد. 

عیادت فرماندار بویراحمد از پدر سردار شهید جمشیدی

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین