تاریخ انتشار:۱۴:۱۹ - ۲۱ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: مردم با غیرت کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی امروز همزمان با مردم سراسر کشور حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مردم شهر یاسوج و دیگر شهرهای استان به شکرانه پیروزی مبارزان فلسطینی در برابر رژیم غاصب صهیونیست و حمایت از مردم مظلوم فلسطین با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل در راهپیمایی پر شکوه امروز شرکت کردند.

مردم شهر یاسوج پیش از نماز عبادی سیاسی جمعه در میدان هفتم تیر اجتماع کردند و با در دست داشتن پرچم فلسطین و پرچم‌ مقدس ایران به سمت مصلی امام خمینی(ره) برای اقامه نماز جمعه راهپیمایی کردند.

مردم مومن و با غیرت استان با سر دادن شعارهایی نظیر «هم غزه هم لبنان جانم فدای قرآن»، «حی علی خیرالعمل جام شهادت شد عسل»، «فلسطین فلسطین حمایت می‌کنیم» ، «مرگ بر سه ابلیس آمریکا و اسراییل و انگلیس»، «فرزندان امیریم ما قدس رو پس می‌گیریم» و «در ماجرای غزه یا زهرا اسم رمزه» نفرت و انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام کردند.
راهپیمایی مردمی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در غزه نیز در دیگر نقاط استان برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین