تاریخ انتشار:۱۴:۱۹ - ۱۹ مهر ۱۴۰۲
رئیس سازمان مستعضفان کشور:
عصر دنا: رئیس سازمان مستعضفان کشور گفت: داشتن جامعه اسلامی با دولت انقلابی نیازمند عدالت است و نقش آفرینان پیشرفت و رشد جامعه نیاز به هم، افزایی مردم است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا _جلسه تبینی رئیس بسیج مستعضفان کشور با حضور اقشار مختلف مردم در سالن اجتماعات یاسوج برگزار شد.
سردار غلام رضا سلیمانی با اشاره به ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: روزانه اخبار متنوعی را از طرح‌ها و برنامه‌های که در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته میشود و به نتیجه میرسید از طریق رسانه ها دریافت می‌کنید.
وی با اشاره به موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: گسترش و به میان آمدن نیروی سازمان یافته مردمی و انقلابی است که از سال 57انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانند تا با مشارکت مردم کشور را بسازند.
رئیس بسیج مستعضفان گفت: رهبر انقلاب مراحل تکامل انقلاب را در 5مرحله مشخص کردند. علارغم فتنه ها و کودتا و تجزیه طلب ها نظام مقدس جمهوری اسلامی باثبات و پایداری به پیش رفت.
سردار سلیمانی با اشاره به مردم سالاری اسلامی خاطرنشان کرد: رهبری فرموند «ما در نوک قله قرار داریم» نباید کاستی کنیم تا بتوانیم قله را فتح کنیم. و بتوانیم دولت اسلامی را شکل بدهیم.
سردار سلیمانی لازمه‌ی تشکیل و گسترش جامعه‌ی اسلامی را تشکیل دادن دولت اسلامی دانست.
رئیس بسیج افزود: ده سال اول استقرار جمهوری اسلامی که 8سال آن درگیر جنگ بودیم و دوسال دیگر درگیر کودتا بودیم که هر ملت و دولت نوپایی را میتوانست ساقط کند اما ملت ایران همیشه در صحنه حاضر بود و خداوند پیروزی را از آن جمهوری اسلامی ایران کرد.
وی ادامه داد: نباید وضع فعلی ملت ایران را با دوران پهلوی کرد ما قابل مقایسه با کشورها و قدرت‌های بزرگ دنیا هستیم، در انگلستان مشاهده می‌کنیم که تعداد زیادی بیماران منتطر نوبت برای درمان هستند و این را باید با رشد روزافزون موفقیت‌های پزشکی ایران مقایسه کنیم.
سلیمانی با اشاره به پیشرفت‌های ایران گفت: در خصوص سدسازی و انتقال آب رتبه دوم دنیا و در علم نانو رتبه چهارم داریم.
همچنین رئیس بسیج مستعضفان کشور در ادامه به
وجود 2هزار و 500دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه در اختیار جوانان است و چندین میلیون دانشجو داریم که 60درصد آن را خواهران تشکیل می‌دهد.
سردار سلیمانی گفت: ما هفت برابر تمام دنیا میتوانیم مواد خام را در جهت ساخت محصولات و ارسال آن ها به خارج به کار بگیریم. همچنین از لحاظ نقدینگی، موقعیت های راهبرد، آبی، فرهنگی در دنیا تاثیر گذار هستیم.
وی ادامه داد: 130هزار میلیارد تومان برای طرح از « آبخیز تا جالیز» برای آبرسانی به مناطق مختلف را درجهت رفع مشکلات ابی کشور اختصاص داده شده است.
وی همچنین به مزیت‌های نیروگاه خورشیدی اشاره کرد و گفت: نیروگاه خورشیدی آلودگی ایجاد نمی‌کند می‌تواند منبع درآمدی باشد که از همین طریق نیز قسط نیروگاه را بپردازند و درامد برای خودشان کسب کنند.
انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین