تاریخ انتشار:۱۶:۱۹ - ۱۹ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزینه راهسازی در این دیار چندین برابر دیگر استان‌هاست به گونه‌ای که برای دوبانده کردن جاده یاسوج ـ اصفهان باید ۱۲ تونل احداث شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عابد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد در 5 ماهه نخست امسال طبق آمار پزشکی قانونی در زمینه تلفات جاده‌ای استان چهارم کشور بعد از استان‌های هرمزگان، یزد و سمنان بوده و در مجموع 9.8 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در 3 ماهه اول امسال در زمینه کاهش تلفات جاده‌ای استان اول کشور بودیم، عنوان کرد: در 5 ماهه نخست سال 1401 در مجموع تعداد تلفات جاده‌ای 92 نفر بود که در 5 ماهه امسال به 83 نفر رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد  ابراز کرد: در 5 ماهه نخست سال 1402 در مجموع میانگین تردد بیش از 30 درصد در استان افزایش داشته ولی با همین شرایط کاهش تلفات را داشته‌ایم در حالی بین تردد و تصادفات رابطه مستقیم وجود دارد.

محمدی خاطرنشان کرد: در تصادفات عوامل مختلفی دخیل بودنه و تنها بحث جاده نیست و در واقع بیشترین سهم مربوط به عامل انسانی بوده و خودروها نیز نقش بسزایی دارند و باید متولیان امر پاسخ دهند خودرو در زمینه افزایش تلفات چه میزان سهم داشته و بیشترین آمار مربوط به چه خودرویی است.

وی با تاکید بر اینکه ما منکر نقاط حادثه خیز منجر به تلفات نیستیم ولی سهم زیادی ندارند، تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه آمار تصادفات و سوانح شاید از لحاظ تعداد که غالبا خسارتی بوده، افزایش داشته ولی در زمینه تلفات نسبت به مدت مشابه سال قبل وضعیت بهتری داریم.

محمدی با اشاره به شرایط تپوگرافی این استان و سختی‌های راهسازی خاطرنشان کرد: هزینه راهسازی در این دیار چندین برابر دیگر استان‌هاست به گونه‌ای که برای دوبانده کردن جاده یاسوج-اصفهان باید 12 تونل احداث شود.

برچسب ها: عابد محمدی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین