کد خبر: ۲۱۲۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۰۷ - ۱۹ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان قضایی استان در ۶ ماهه منتهی به مهر بیش از هزار و ۴۰۰ دیدار مردمی داشته در قالب این دیدار‌ها با بیش از ۲۰ هزار نفر ملاقات کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محبوب افراسیاب رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد با بیان اینکه یکی از اهداف طرح تحول و تعالی قضایی حضور مسئولان قضایی در بین مردم و رسیدگی به درخواست‌های آنان در راستای تسریع در رفع مشکلات حقوقی و قضایی مردم است بیان کرد: موضوعی که مورد تأکید و توجه مقامات عالی دستگاه قضایی بوده و خود به آن عمل می‌کنند همین موضوع ملاقات مردمی است.

وی افزود: حضور ریاست قوه قضاییه در بین مردم و رسیدگی به درخواست‌های آنان در سفر‌های استانی یا حضور در مساجد خود مبین این نکته است که دستگاه قضایی تمام تلاش خود را جهت کمک به مردم به کار گرفته است و دنبال گره‌گشایی از مشکلات مردم است.

افراسیاب ادامه داد: در همین راستا در دادگستری استان‌ها یک روز از هفته به دیدار مردمی مسئولین قضایی اختصاص یافته که در استان کهگیلویه‌ و بویراحمد نیز روز‌های دوشنبه هر هفته رئیس کل به همراه معاونان تا بعد از وقت اداری به درخواست‌های مراجعان رسیدگی و دستورات لازم به مبادی ذیربط صادر می‌شود.

وی تاکید کرد: در ۸ حوزه قضایی شهرستان نیز رؤسا و دادستان‌ها غیر از روز خاص دیدار مردمی در دیگر روز‌های هفته هم با مردم دیدار می‌کنند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد با اشاره به اینکه برای دریافت نوبت دیدار با مسئولان قضایی نیازی به مراجعه حضوری نیست تصریح کرد: از طریق درگاه خدمات الکترونیک قضایی و ورود به سامانه نوبت‌دهی قضایی می‌توان برای روز و ساعت خاص ملاقات نوبت دریافت کرد.

وی افزود: در همین راستا و در ۶ ماهه منتهی به مهرماه سال‌جاری مسئولان قضایی استان هزار و ۴۵۰ نوبت نشست مردمی برگزار کرده و ۲۰ هزار و ۵۴۲ نفر با آنان دیدار کرده اند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
آیا سلام علیکم باعرض ادب و احترام وکمال سپاسگزاری خدمت حضرتعالی جناب مدیرکل دادگستری استان کهکیلویه وبویراحمد مشکلات عدیده قضائی مردم که لاینحل مانده .... برمردم تحمیل شده ومشکلی ازمظلومین حل نشده وبصورت آتش زیر خاکستر تبدیل به بحران وفاجعه ونابودی خواهد شد .....
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.