کد خبر: ۲۱۲۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۰۴ - ۱۹ مهر ۱۴۰۲
فرماندار گچساران:
عصر دنا: فرماندار گچساران از مشخص شدن اسامی اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس در این شهرستان خبرداد و گفت: ۲ نفر از این اعضاء بعد از برگزاری انتخابات هیات اجرایی امروز، انصراف دادند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

روانبخش دیهیمی خوب گفت: امروز نوزدهم مهرماه با حضور 27 نفر از جمع 30 نفر دعوت شده برای انتخاب هشت عضو اصلی و پنج عضو علی البدل هیات اجرایی برای دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران، اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی این انتخابات در شهرستان مشخص شدند.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون، حضور نیافتن سه نفر از معتمدین دعوت شده در این انتخابات، منع قانونی برای برگزاری انتخابات بدنبال نداشت، اظهار داشت: با حضور 20 نفر از جمع 30 معتمد نیز می‌توانستیم این انتخابات را برگزار کنیم.

فرماندار گچساران با اشاره به نحوه برگزاری انتخابات و مشخص شدن اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی در این شهرستان، خاطرنشان کرد: یک نفر از اعضای اصلی و یک نفر از اعضای علی البدل بعد از برگزاری انتخابات و مشخص شدن آراء بدلیل مشغله‌های کاری، از هیات اجرایی انصراف و نفرات بعدی جایگزین آنان شدند.

دیهیمی خوب گفت: براساس آرای کسب شده، اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس در شهرستان گچساران مشخص و به ستاد انتخابات و هیات نظارت استان اعلان می‌شوند.

وی اسامی اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات گچساران را به ترتیب آقایان 1- علی سینا 26 رای 2- سیدمهدی طاهری 24 رای 3- جهانبخش جمال مقدم 23 رای 4- علی قنبری 23 رای 5- سیدمحمد حسینی 22 رای 6- محمدرضا کوهکن 22 رای 7- حسن غضنفری 20 رای و مهدی رجبی 17 رای برشمرد که البته وی انصراف داد و سجاد کاظمی نفر دوم اعضای علی البدل جایگزین او شد.

فرماندار گچساران، اسامی اعضای علی البدل این انتخابات را هم به ترتیب 1- آقای عبدالکریم قاضی فر با 9 رای که انصراف داد 2- سجاد کاظمی با شش رای که بدلیل انصراف آقایان رجبی و قاضی فر، بعنوان عضو اصلی معرفی شد 3- موسی عباسی با شش رای 4- سیدمحمدجواد بیعت اصل با پنج رای و 5- حبیب الله الماسی با چهار رای عنوان کرد.

دیهیمی خوب گفت: مُعتمدینی که در انتخابات امروز اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی دوازدهمین انتخابات مجلس در گچساران حق رای داشتند، از هیات نظارت بر انتخابات، تائید صلاحیت گرفته بودند.

وی افزود: تاکید ما و تمامی نهادهای نظارتی براین است که اعضای هیات اجرایی و معتمدین در انتخابات نباید نسبت به کاندیداها سوگیری داشته باشند و این را بدانند که آرای مردم حق الناس است و نباید بگونه ای عمل کنند که امنیت، سلامت و مشارکت انتخابات برهم زده شود.

فرماندار گچساران البته اعلام نکرد که در انتخاب معتمدین و اعضای هیات اجرایی بر انتخابات دوازدهم در این شهرستان، سوگیری شده است یا خیر.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
افرمودید ارا مردم حق الناس است ومعتمدین نباید سوگیری نسبت به هیچ کاندیدی داشته باشند.
شما گفتید مردم هم باورکردند.مگه میشه این افراد منتخب شما باشند .همفکر شما باشند در راستای منافع شما انتخاب بشن ،بعد سوگیری نباشه .محال عقله
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.